Comunicat impecable de l’Extremadura contra la catalanofòbia al seu estadi

Comunicat impecable de l’Extremadura UD en relació amb els fets lamentables que van succeir en la roda de premsa de Pep Martí posterior al debut victoriós del seu Girona, en la qual alguns periodistes locals van recriminar als que segueixen l’actualitat blanc-i-vermella l’ús del català. L’entitat de Badajoz ha deixat clar, mitjançant un text que ha difós a través de les xarxes socials, que el que va passar “no es va deure a cap indicació del club”, ja que “en el nostre estadi són benvingudes totes les llengües i idiomes que parlin de futbol”.

“Volem dir públicament i de manera oficial que des del club no hi ha hagut cap indicació a algun periodista o tècnic sobre la llengua que ha d’utilitzar en el nostre estadi. El que hagi succeït amb algun periodista del club no és responsabilitat del club, que en tot moment vetlla per l’autonomia i llibertat d’expressió dels professionals que ens visiten. En el nostre estadi són benvingudes totes les llengües i idiomes que parlin de futbol. Mai no farem res que coarti la llibertat de cada individu d’expressar-se en la llengua que prefereixi. Totes són iguals, un instrument per a la comunicació i el coneixement”, ha expressat l’Extremadura.

El club espanyol, a més, ha aprofitat l’avinentesa per “felicitar el Girona per la victòria, desitjar-li un bon viatge i recordar-li que sempre serà benvingut en aquesta terra de concòrdia”. “Sempre el futbol com a eina de convivència i alegria”, sentencia un comunicat l’últim paràgraf del qual està escrit en català amb el clar objectiu de reforçar el missatge que pretén transmetre. Polèmica tancada. I amb bones notícies per a un Girona que va tornar a tastar el sabor de la victòria en el primer partit de Martí a la seva nova banqueta.

Més notícies

El català Kiko Casilla pot rebre una sanció per racisme

El porter del Leeds United de la segona divisió anglesa pot perdre’s entre 8 i 12 partits per uns presumptes insults racistes a un jugador rival

El Girona agafa aire a Extremadura (1-3)

El conjunt gironí ha tornat a guanyar després de tres partits en l’estrena de Pep Lluís Martí a la banqueta

capità Olives Novembre 04, 2019 | 11:02
    Tranquils, que aquí també en tenim, de fatxes....
    jg Novembre 04, 2019 | 11:04
    así se entiende la gente...
    Pep de la Vila Novembre 04, 2019 | 15:01
    Genial aquest club. El fotut del cas és que aquest fet sigui notícia . Molta Sort a l'Extremadura en la lliga !!

Nou comentari