Món Esport
L’il·lusionant missatge de Xavi Pascual als aficionats del Barça

Xavi Pascual, flamant entrenador de la secció de bàsquet del Futbol Club Barcelona, ha concedit aquest dimecres la seva primera roda de premsa com a nou tècnic del conjunt culer. Aquest dijous, el Barça disputarà el primer partit amb el tècnic de Gavà a la banqueta. Serà a la pista de l’Anadolu Efes turc, en la dotzena jornada de l’Eurolliga. En la prèvia, XP ha deixat clar que no arriba al conjunt culer a viure un any d’adaptació, sinó que la seva intenció és que els resultats es puguin veure de manera immediata: “Jo vinc a guanyar, perquè al Barça no hi ha temporades de transició”.

Xavi Pascual: “Volem guanyar-ho tot”

Tot i això, Pascual ha alertat que el procés serà “difícil i llarg”, perquè cal revertir una mala dinàmica que s’arrossega des de fa temps. No obstant això, ha deixat clar que no posarà excuses, ni la “situació econòmica”, i que els resultats han d’arribar de seguida: “Ara mateix no ho tenim fàcil per guanyar títols, però hem d’arribar a lluitar per tots ells. I ho diré amb la boca ben gran: volem guanyar-ho tot”.

Joan Laporta i Xavi Pascual, durant la signatura del contracte de l'entrenador | FC Barcelona
Joan Laporta i Xavi Pascual, durant la signatura del contracte de l’entrenador | FC Barcelona

Finalment, Xavi Pascual també ha volgut desmentir que hagi demanat canvis i fitxatges a la plantilla, ans al contrari, ha dit que considera que el vestidor actual del Barça està perfectament preparat per guanyar contra qualsevol rival: “No he canviat ningú del cos tècnic. Tots continuen i tindran l’oportunitat de demostrar el seu valor. Amb els jugadors passa el mateix. En un futur ja veurem quin ha estat el seu rendiment i si cal fer algun moviment. Ara, però, és un moment en què necessitem tranquil·litat i unitat i no contemplem moviments. No vull cap fitxatge fins que no tingui clara quina és la realitat d’aquesta plantilla”.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa