El Barça de bàsquet comença a redreçar el rumb. Després del patit i treballat triomf de dimarts contra l’Olimpia Milano (74-72), el conjunt blaugrana va aconseguir aquest divendres una nova victòria d’autoritat a l’Eurolliga davant el Partizan (76-78) en un final d’infart i gràcies a un triple espectacular de Will Clyburn sobre la botzina.
Els de Joan Peñarroya van començar amb bon to el partit i l’encert exterior i el bon ritme ofensiu els va permetre acabar el primer quart amb avantatge (17-18). En el segon període, però, el Partizan va fer un pas endavant i de la mà de Duane Washington i Tyrique Jones, va protagonitzar un parcial de 15-0 que va capgirar completament el marcador i encendre l’ambient del Stark Arena. Peñarroya va intervenir per aturar la sagnia i el conjunt blaugrana va reaccionar, però només durant uns minuts, i és que el marcador al descans va ser de +9 favorable als serbis (41-33).

Després de pas per vestuaris, el Barça va recuperar la seva millor versió i va signar un tercer quart gairebé perfecte, capgirant el marcador i arribant amb avantatge a un últim quart en què la igualtat seria màxima. El Partizan es va arribar a posar sis amunt a falta de 4:20, però quan tot semblava decidit, va aparèixer Will Clyburn amb un triple espectacular sobre la botzina per donar la victòria al Barça a una de les pistes més exigents d’Europa.
Derrota del BAXI Manresa a l’Eurocup contra un dels favorits
El BAXI Manresa, per la seva part, va caure dimecres al Nou Congost davant un dels favorits a l’Eurocup, el Bahcesehir College Istanbul (67-81). Un parcial inicial de 2-13 favorable als turcs va fer que els de Diego Ocampo anessin a remolc durant tot el partit. Finalment, malgrat lluitar fins al final, els manresans en cap moment es van trobar del tot còmodes, i això els va impedir posar en perill la victòria d’un Bahcesehir superior.
