Món Esport
Gran gesta de la Penya al ‘play-off’ de l’ACB (83-76)

El Club Joventut Badalona ha eliminat un dels equips més forts de l’ACB en la primera ronda del play-off. Els verd-i-negres havien acabat en setena posició la fase regular i això volia dir que s’havien d’enfrontar al segon, que en aquest cas ha estat el totpoderós Baskonia. En el primer partit dels quarts de final, a Vitòria-Gasteiz, els catalans van donar la sorpresa i van assaltar la pista basca. En el segon duel, a l’Olímpic de Badalona, calia rematar la feina i la Penya no ha fallat. Els de Carles Duran han guanyat amb claredat fent una actuació molt seriosa. El tècnic català s’ha mostrat molt satisfet d’aquesta victòria que consolida encara més un projecte que avança a passos de gegant des que ell va arribar l’any 2017.

Duran, que ha assegurat que eliminar el Baskonia ha suposat superar l’eliminatòria directa més dura d’aquesta etapa a la banqueta, ha liderat l’equip des de fora la pista, mentre que Kyle Guy ho ha fet des de dins. L’escolta estatunidenc ha estat el màxim anotador amb 22 punts. També han contribuït a la victòria altres noms destacats de la Penya, com per exemple Vladimir Brodziansky o Andrés Feliz. Durant tot el duel, els verd-i-negres han estat superiors i han guanyat tots els parcials, excepte el de l’últim quart, on el Baskonia només ha pogut retallar dos punts. A més a més, aquesta setmana també ha arribat la gran notícia de la renovació de Pau Ribas fins a 2026.

El Barça també guanya el seu primer partit contra el València (84-74)

Per la seva banda, el Barça de Sarunas Jasikevicius, que només ha jugat un partit del play-off, també ha començat amb molt bon peu. Els catalans han derrotat el València al Palau Blaugrana gràcies a un recital anotador de Nikola Mirotic, que ha acabat el partit amb 27 punts. Ara que s’està posant més en dubte que mai el seu futur, el montenegrí ha reaccionat i ha de ser el gran líder dels culers des d’ara i fins a la possible consecució del títol de la Lliga ACB. Tomas Satoransky ha estat l’escuder perfecte per Mirotic i ha acabat amb 7 assistències i 25 de valoració.

Nikola Mirotic, durant el partit contra el València | FC Barcelona
Nikola Mirotic, durant el partit contra el València | FC Barcelona


Més notícies
Jugadors de la Penya i Baskonia lluitant per la pilota | Joventut de Badalona
Victòria amb rècord de la Penya a la pista de Baskonia (91-99)
Notícia: Victòria amb rècord de la Penya a la pista de Baskonia (91-99)
Comparteix
El Joventut s'ha endut el primer partit de quarts del playoff de la Lliga ACB guanyant a la pista de Baskonia amb un Kyle Guy estel·lar
Dani Alves, exjugador del Barça | Europa Press
Es publiquen més declaracions dures de la víctima de Dani Alves
Notícia: Es publiquen més declaracions dures de la víctima de Dani Alves
Comparteix
El programa En Boca de Todos ha tret a la llum noves declaracions de la jove
Pep Guardiola i Xavi Hernández, durant el partit benèfic contra l'ELA a l'inici de la temporada | Europa Press
El jugador del City que Guardiola no va deixar que anés al Barça
Notícia: El jugador del City que Guardiola no va deixar que anés al Barça
Comparteix
Xavi ha assegurat que el Barça volia incorporar Joao Cancelo, però que el club anglès s'hi va negar
Joselu, durant un partit amb l'Alabès contra el Reial Madrid | Europa Press
El Madrid troba el substitut de Benzema a l’Espanyol
Notícia: El Madrid troba el substitut de Benzema a l’Espanyol
Comparteix
La cessió de Joselu Mato és imminent, segons informa la premsa madrilenya

Comentaris

  1. Icona del comentari de: Bonjan a maig 31, 2023 | 10:42
    Bonjan maig 31, 2023 | 10:42
    En Guillem Vives va FER un gran partit diritgin el joc i aportant molts punts sobre tot quan l'equip els necesitaba

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa