Món Esport
Marxa del Barça el treballador més antic del club

L’exjugador de bàsquet i entrenador, Manolo Flores, ha posat punt i final a 45 anys al servei del Palau Blaugrana. El club blaugrana ha decidit no renovar el contracte del treballador més antic de l’entitat. En una entrevista a RAC1, Flores va anunciar que Juan Carlos Navarro, el mànager de la secció, li va comunicar aquesta decisió el 30 de juny. Tot i això, el club li ha demanat que continuï vinculat a l’entitat: “No des d’una posició professional, si no estan a prop de la secció i aportant la meva experiència“, va confirmar Flores. D’altra banda, no ha volgut posar el dit a la ferida: “Entenc la decisió. El club m’ha demostrat estima i crec que, per ells també ha sigut dur”

Manolo Flores va arribar a Barcelona amb només 19 anys, procedent de Mèrida, per fitxar per la primera plantilla del Barça de bàsquet. Així, va ser jugador del club durant 14 temporades, del 1970 al 1984, actuant de capità els últims anys. Flores va destacar per la seva rapidesa al contraatac, un bon tir exterior i una gran personalitat a la pista, actuant en la posició d’aler. En el seu palmarès hi ha dues Lligues i sis Copes del Rei, amb l’espina clavada el 1984, quan es va quedar a les portes de guanyar la primera copa d’Europa del Barça. A més, va disputar un total de 128 partits oficials amb la selecció espanyola de bàsquet.

Just després de retirar-se com a jugador ja va fer el salt directe a les banquetes. Va combinar entre etapes com a primer entrenador i anys sent el segon de tècnics com Antoni Serra, Maljkovic, Aíto o Pesic. El seu palmarès com a entrenador recull una Recopa d’Europa i un Mundial de Clubs. En els últims anys al club, Flores ha format part del Consell del Palau, allunyat de les banquetes i les àrees tècniques de l’equip i abordant un rol més institucional.

La veritat darrere de la decisió del club

La situació econòmica del club blaugrana, amb la delicada reestructuració de les seccions, ha provocat que el Barça no hagi renovat el contracte de Manolo Flores, malgrat que l’exjugador i entrenador ja té 72 anys. Per tant, posa punt i final a quasi cinc dècades al Palau, on ha passat des de la pista com a jugador, les banquetes com a entrenador i, finalment, als despatxos, per tal de donar-li un bon servei a l’entitat blaugrana.



Més notícies
Willy i Juancho Hernangómez | Europa Press
El Barça no podrà ajuntar els germans Hernangómez al Palau
Notícia: El Barça no podrà ajuntar els germans Hernangómez al Palau
Comparteix
Juancho Hernangómez ha decidit fitxar pel Panathinaikos grec i no vindrà a Barcelona
Nikola Mirotic, contra l'Estrella Roja | Europa Press
Mirotic anuncia oficialment que no jugarà a Sèrbia per les amenaces rebudes
Notícia: Mirotic anuncia oficialment que no jugarà a Sèrbia per les amenaces rebudes
Comparteix
L'exblaugrana tenia un acord pràcticament tancat amb Partizan de Belgrad, però no el signarà a causa de les pressions provinents de l'Estrella Roja
Nikola Mirotic, jugador del FC Barcelona | Europa Press
El Barça fa oficial la rescissió de contracte de Nikola Mirotic
Notícia: El Barça fa oficial la rescissió de contracte de Nikola Mirotic
Comparteix
L'aler-pivot montenegrí marxa del club blaugrana després de quatre temporades
Nikola Mirotic, després del seu últim partit amb el Barça | Europa Press
Anuncien el futur de Mirotic abans que rescindeixi amb el Barça
Notícia: Anuncien el futur de Mirotic abans que rescindeixi amb el Barça
Comparteix
Un patrocinador ha assegurat que el montenegrí es convertirà en nou jugador del Partizan de Belgrad

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa