Món Esport
El Camp Nou canvia de nom oficialment
agraph -->

El dia 1 de juliol de 2022 ha donat el tret de sortida a la vinculació publicitària oficial entre el Futbol Club Barcelona i la plataforma musical sueca Spotify. Això ha comportat que s’hagi fet efectiu el canvi de nom de l’estadi blaugrana, que a partir d’ara es coneixerà com a Spotify Camp Nou. Cal recordar que aquesta empresa ha adquirit els title rights del Camp Nou fins a 2028 a canvi de cinc milions d’euros per temporada. Ara bé, un cop s’acabin les obres de l’Espai Barça i s’inauguri el nou estadi culer, Spotify tindrà la possibilitat de mantenir-hi el seu nom durant quinze anys més a canvi d’uns vint milions d’euros per curs.

L’estadi del Barça ja és oficialment el Spotify Camp Nou

El Barça ha compartit una fotografia a les xarxes socials en la qual es pot veure la façana principal del Camp Nou amb un nou mural amb el logotip de Spotify. A més a més, hi ha sis futbolistes que acompanyen aquest cartell. Són tres jugadors del primer equip masculí, Pedri González, Pierre-Emerick Aubameyang i Ansu Fati, i tres jugadores del primer equip femení, Mapi León, Alèxia Putellas i Aitana Bonmatí. Cal tenir en compte que en aquesta temporada vinent el conjunt masculí de Xavi Hernández disputarà tots els seus partits com a local en aquest Spotify Camp Nou, però també hi haurà la presència del femení de Jonatan Giráldez en alguns partits determinats de la UEFA Women’s Champions League.

L’entitat blaugrana també ha emès un comunicat en el qual ha explicat aquesta oficialitat de l’inici de l’acord publicitari amb Spotify. Es descriu com una “aliança estratègica, la qual unirà música i esport amb l’objectiu de crear noves experiències d’entreteniment que revolucionin l’experiència del fan i d’oferir una plataforma única per connectar jugadors i artistes amb els seguidors d’arreu del món”. La presència de Spotify al Barça serà molt freqüent a partir d’ara i, de fet, més enllà del nom del Camp Nou, on es veurà més serà a les samarretes dels equips de futbol, ja que el logotip de la companyia serà el nou patrocinador de les equipacions blaugranes.



Més notícies
Imatge promocional de l'acord del Barça amb Spotify | FC Barcelona
El contracte del Barça amb Spotify amaga xifres molt sorprenents
Notícia: El contracte del Barça amb Spotify amaga xifres molt sorprenents
Comparteix
En un inici es parlava d'un total de 280 milions, però aquest número s'engreixa molt en el futur
El nou Camp Nou, amb el patrocini de Spotify | FC Barcelona
Laporta explica per què no es revelaran les xifres de l’acord amb Spotify
Notícia: Laporta explica per què no es revelaran les xifres de l’acord amb Spotify
Comparteix
El president del Futbol Club Barcelona ha parlat sobre l'assemblea de socis compromissaris del pròxim cap de setmana
Prototip de la façana del Spotify Camp Nou | FC Barcelona
El Barça fa oficial l’acord de patrocini amb Spotify
Notícia: El Barça fa oficial l’acord de patrocini amb Spotify
Comparteix
L'empresa sueca de música patrocinarà les samarretes dels dos primers equips de futbol i el Camp Nou
Joan Laporta, president del Barça | Europa Press
El motiu ètic pel qual el Barça ha triat Spotify
Notícia: El motiu ètic pel qual el Barça ha triat Spotify
Comparteix
Les alternatives a l'empresa musical sueca eren companyies de criptomonedes

Comentaris

  1. Icona del comentari de: P a juliol 01, 2022 | 12:07
    P juliol 01, 2022 | 12:07
    A veure si Spotify ofereix els seus serveis en català aviat com havien dit.
  2. Icona del comentari de: Q a juliol 01, 2022 | 14:06
    Q juliol 01, 2022 | 14:06
    I també en suahili, què també és interessant.
  3. Icona del comentari de: Elefant Grana a juliol 01, 2022 | 15:18
    Elefant Grana juliol 01, 2022 | 15:18
    Jo proposo què després d'això, el digui "Can Pixa Camp Nou"

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa