Món Esport
La segona temporada de ‘Matchday’ tira endavant sense ‘Producciones del Barrio’
  • CA

Malgrat que fa un parell de setmanes va circular que la segona temporada de Matchday, la sèrie que revela interioritats del vestidor del Barça, havia estat cancel·lada, el club blaugrana ha anunciat aquest dilluns que la continuació del contingut emès via Rakuten TV no s’ha aturat. Jordi Graell, cap de marca del Barça, ho ha explicat en la presentació de la nova estratègia digital.

Matchday 2 tira endavant, tindrà un format revolucionari i seguirà centrant-se en el vestidor“, ha explicat Graell per tancar la porta a la possibilitat que la segona temporada de la coproducció de Barça Studios se centrés en altres personatges relacionats amb el club blaugrana, com per exemple els directius i silenciar els rumors sobre el fet que la plantilla blaugrana no vol que les càmeres tornin a entrar al seu vestidor.

Segons ha pogut saber El Món, però, qui sí que no participarà en la realització de la segona part de Matchday serà una de les potes principals del projecte inicial, Producciones del Barrio, que ha decidit fer un pas al costat “perquè no es donaven una sèrie de condicions que consideràvem necessàries per seguir participant en la sèrie”, segons han confirmat fonts de la productora a aquest diari.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa