Scranton pressiona per gestionar els ‘naming rights’ del Camp Nou
'We Color Football', el mosaic del Camp Nou abans del Clàssic.
‘We Color Football’, el mosaic del Camp Nou abans del Clàssic. | FC Barcelona

Comprar els drets dels ‘naming rights’ del Camp Nou per poder revendre’ls. Segons informa el ‘Marca’, aquesta podria ser l’estratègia escollida per Scranton, empresa holandesa lligada a la família Grífols, per tal de poder adquirir els famosos drets per posar el nom al camp del Barça. Segons aquesta informació, Scranton Enterprise, no posaria el seu nom al camp, tampoc ho faria Grífols, sinó que la seva idea és buscar empreses disposades a posar el seu nom al camp. És a dir, que el nom del Camp Nou podria anar rotant en funció de l’empresa patrocinadora que trobi Scranton, si bé caldrà aclarir que no hi hagi conflicte d’incompatibilitat amb la resta de patrocinadors del club. 

 

Scranton és el principal accionista de la farmacèutica catalana, i els seus propietaris són membres d’aquesta família. Les xifres de l’operació podrien arribar fins als 330 milions d’euros, que permetrien al Barça resoldre el finançament per les obres de reforma del Camp Nou i l’anhelat Espai Barça. El conjunt blaugrana volia vendre aquests drets per un període de 20 anys, però en principi Scranton vulgui augmentar aquesta durada per poder obtenir més rendibilitat a aquesta inversió.



Nou comentari