Món Esport
El Barça anuncia el fitxatge de Ricky Rubio

Després d’uns dies d’espera i expectació, el somni dels aficionats del FC Barcelona de bàsquet ja és una realitat: Ricky Rubio ja és nou jugador del Barça. El base del Masnou, que va deixar temporalment la pràctica professional del bàsquet per fer front als seus problemes de salut mental, ha donat el ‘sí’ al Barça després d’uns quants entrenaments amb l’equip dirigit per Roger Grimau, amb qui va coincidir durant la seva primera etapa al Palau. Va ser el dimarts passat quan Ricky va realitzar el seu primer entrenament amb els blaugranes i, una setmana després, la seva incorporació ja és oficial.

Així doncs, després de gairebé sis mesos fora dels terrenys de joc per centrar-se en la seva salut mental, torna Ricky. Cal recordar que el jugador de 33 anys va deixar la concentració de la selecció espanyola l’estiu passat per afrontar aquests problemes, va arribar a un acord amb els Cleveland Cavaliers de l’NBA nord-americana per rescindir el seu contracte, posant punt final a la seva carrera a la lliga professional de bàsquet dels Estats Units. A partir d’aquí, el seu objectiu era tornar a Catalunya, on havia jugat anteriorment, tant al Barça com al Joventut de Badalona.

Inscrit a l’ACB i l’Eurolliga

El Barça ha inscrit el base maresmenc a l’ACB i a l’Eurolliga després d’haver fet les pertinents proves mèdiques a la Ciutat Esportiva Joan Gamper i a l’Hospital de Barcelona. Aleshores, club i jugador han acordat signar un contracte fins a final de curs i, a partir d’ara, el retorn de Ricky Rubio a la competició oficial arribarà quan el mateix basquetbolista ho consideri oportú.

En els dos cursos a Can Barça, Rubio va conquerir vuit títols: dues Lligues Catalanes, dues Supercopes, dues Copes del Rei, una Lliga (2010/11) i una Eurolliga (2009/10). Així doncs, dotze anys després, Ricky Rubio torna al Barça.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa