El documental que obre les portes del vestidor del Barça tindrà segona temporada

El director de Barça Studios, Paco Latorre, ha explicat aquest dijous que la Matchday, la sèrie documental que revela interioritats del vestidor blaugrana, està gravant una segona temporada, així com un documental sobre la figura de Tito Vilanova. “Estem gravant Matchday 2. Aquest any hem començat molt abans a gravar que l’any passat, que es va començar amb la temporada iniciada. Mentre hi hagi un interès del mercat seguirem amb aquest producte estrella“, ha assegurat Latorre en l’avançament per a la premsade la primera temporada, que estarà disponible de manera gratuïta des d’aquest divendres 29 de novembre a Rakuten TV.

Latorre ha anunciat, a més, que tenen “altres coses en el forn” com el documental sobre la figura de Tito Vilanova, entrenador del primer equip del Barça en la temporada 2013/13, que “s’estrenarà a la primavera de 2020” i “amb el seu entorn i família aportant coses en primícia”. Aquest estarà produït per Barça Studios, l’ens que centralitza la creació, producció i comercialització de l’oferta visual del club culer i que treballa també en un projecte de pel·lícula d’animació. Sobre Matchday, ha deixat clar que no va haver-hi conflictes amb els jugadors o cos tècnic pel que es pot veure i el que no en el documental, si bé ha explicat que es va donar un temps al vestidor perquè donés la seva opinió sobre els vuit capítols.

“No va haver-hi un feedback negatiu perquè ja sabíem quines coses no podien sortir. Les situacions que es veuen són les normals o rutinàries en un lloc de treball, no hem vist disputes amb l’entrenador malgrat existir de forma permanent”, ha reconegut. Per part seva, el directiu del club encarregat de l’Àrea Digital, Dídac Lee, ha lloat el treball realitzat en la sèrie Matchday, la primera temporada de la qual s’estrena aquest divendres 29 de novembre al Japó i a Europa. “És un dia molt important, perquè Matchday és el primer producte de Barça Studios. És una manera de crear, produir i comercialitzar continguts, i la millor manera possible d’arribar als nostres seguidors“, ha opinat.

“És una manera d’alimentar el seu sentiment a través de continguts que siguin exclusius i de gran interès. Creiem que amb Matchday podem donar un punt de vista diferent del dels 90 minuts d’un partit. Podem veure el backstage de les estrelles del club. Estem entusiasmats per poder connectar així amb tots“, ha destacat sobre el documental. La sèrie documental en qüestió mostra el dia a dia dels jugadors del Barça, en l’àmbit esportiu i també el familiar, al llarg de vuit capítols de 45 minuts cadascun. La primera temporada explica els secrets del Clàssic del 28 d’octubre de 2018 (5-1, al Camp Nou), les semifinals de Copa del Rei davant l’etern rival i, sobretot, la desfeta a Anfield i la derrota a la final de la Copa del Rei davant el València.



Més notícies

Piqué es queda sense el Godó

Kosmos, la seva empresa, no ha aconseguit guanyar el concurs pels drets d'explotació del Barcelona Open Banc Sabadell

L’entorn de Robert Moreno respon Luis Enrique i ofereix la seva versió

La 'Cadena SER' assegura que les intencions del català de fer el pas al costat que havia promès no havien variat abans de la reunió entre ambdós en què l'asturià li va dir que no el volia com a segon

Nou comentari