La campanya per incloure un llaç groc a la imatge del Barça supera les 4.000 firmes

Una setmana després d'inicar-se, la iniciativa 'Més que un llaç' ja acumula un total de 4.021 signatures

Campanya perquè el Barça inclogui el llaç groc en la seva imatge corporativa.

Campanya perquè el Barça inclogui el llaç groc en la seva imatge corporativa. | ‘Més que un llaç”

El passat 12 de març va néixer Més que un llaç, una iniciativa d’un grup de socis i aficionats del Barça que tenia l’objectiu “de promoure un referèndum entre la massa social blaugrana sobre la conveniència que el club utilitzi el llaç groc en la seva comunicació corporativa”. Aquest col·lectiu va escriure un manifest que demanava “que el club mostri el seu suport i a la vegada faci d’altaveu de la situació injusta que viuen els empresonats, exiliats i confinats que van promoure el referèndum d’autodeterminació de l’1-O”.

 

Poc més d’una setmana després d’engegar-se la campanya, el text ja ha estat signat per un total de 4.021 persones. “Moltes gràcies a tots pel suport. Encara hem de ser molts més, ajudeu-nos a difondre la iniciativa entre tots els vostres contactes i xarxes socials“, ha piulat el compte de la campanya.

 

 

Aquestes són algunes de les peticions de Més que un llaç: que “davant i darrere de l’eslògan ‘Més que un club’ que es dibuixa a les cadires de la segona graderia, s’hi afegeixi un llaç groc“, “que es pengi un llaç groc als marcs dret i esquerre del display digital que es col·loca davant dels portaveus en les rodes de premsa de membres del club”, “que es visualitzi un llaç groc als perfils de totes les xarxes socials del Club i als marcadors del Camp Nou i del Palau Blaugrana” i “que es promoguin activitats solidàries de suport als empresonats, exiliats i confinats tant a l’interior com l’exterior de les instal·lacions del club“.

Més informació

Nou comentari