Món Esport
Szczesny confessa el motiu de les seves greus errades contra el Benfica

Wojciech Szczesny, porter polonès del Futbol Club Barcelona, va convertir-se en el gran assenyalat del darrer partit del Barça. En el duel de la fase de lliga de la UEFA Champions League contra el Benfica a l’Estádio da Luz, Szczesny va cometre dues errades gravíssimes que van donar dos gols als portuguesos i van estar a punt de condemnar el conjunt blaugrana, que ho va haver de solucionar amb una remuntada èpica. Ara, en declaracions a la televisió francesa, Szczesny ha explicat què va passar i ha reconegut que el principal motiu que explica les seves errades és l’estil de joc de Hansi Flick, al qual encara no està acostumat: “Mai no havia jugat amb una línia defensiva tan alta, amb els jugadors tan lluny de mi”.

Les declaracions de Szczesny sobre les seves errades contra el Benfica

Szczesny, a més a més, també ha analitzat amb concreció els dos gols que va concedir. Pel que fa al primer, ha dit el següent: “Crec que el moment de la sortida va ser bo. Jo vaig cridar-li a Balde, però ell no em va sentir. Va ser un malentès. És una cosa que podia passar, perquè tots dos anàvem cap a la pilota. Va ser còmic. Per sort, vam acabar guanyant el partit”. I respecte al penal, també ha donat les seves explicacions: “En el moment, em va semblar que no havia tocat el jugador del Benfica. Després de veure la repetició, però, reconec que hi va haver contacte i que era penal”.

L'onze titular del Barça contra el Benfica | FC Barcelona
L’onze titular del Barça contra el Benfica | FC Barcelona

Al final del partit, Szczesny va redimir-se, en part, després d’una gran aturada en un mà a mà amb Ángel di María. El porter polonès ha explicat que va ser la seva manera d’ajudar l’equip després de les seves errades: “No em vaig rendir. Estava frustrat i va ser la meva manera d’ajudar. Estàvem buscant la victòria i ens defensàvem amb pocs jugadors. Estàvem empatant i volíem la victòria, perquè aquesta és la cultura del Barça. La meva aturada va ajudar”.



Comentaris

  1. Icona del comentari de: Salvador Munoz Pagan. a gener 23, 2025 | 11:37
    Salvador Munoz Pagan. gener 23, 2025 | 11:37
    Como ele ficou muito tempo sem jogar e a maneira que a defesa se comporta, (fazendo linha adiantada) é natural que ele ainda não esteja adaptado? Treinamento é fundamental para que estes erros não venham a ocorrer. Tanto o treinador de goleiros e o treinador da equipe devem trabalhar mais em harmonia, vejo que falta esta comunicação entre defesa e goleiro.
  2. Icona del comentari de: Negreira a gener 23, 2025 | 16:34
    Negreira gener 23, 2025 | 16:34
    No n'hi ha per tant, si tenim amb aquest paio el millor porter del món. I A SOBRE DEU JUGAR GRATIS.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa