Després que aquest diumenge els jugadors del Futbol Club Barcelona superessin les proves mèdiques, l’endemà han realitzat el primer entrenament de la pretemporada 2025/26 sota les ordres de Hansi Flick. Tot i això, s’ha viscut una gran sorpresa en el primer dia de feina: l’absència de Marc-André ter Stegen. El porter alemany, segons ha comunicat el club, no ha entrenat amb els seus companys i s’ha quedat al marge del grup, fent exercicis al gimnàs. Això no seria notícia si no fos pels constants rumors d’una possible sortida de Ter Stegen i, per tant, encara no se sap si ha sigut una decisió de l’entitat blaugrana d’apartar-lo perquè accepti la seva marxa o ha estat idea del jugador.
Ter Stegen no entrena el primer dia amb el Barça i alimenta els rumors
En un principi, l’alemany està plenament recuperat de la greu lesió al genoll que va patir la temporada passada, ja que va acabar el curs jugant els últims partits. Aquesta absència no ha fet més que alimentar els rumors de la marxa del porter, tenint en compte que tots els altres 35 futbolistes que van passar les revisions protocol·làries han entrenat sense cap mena de problema i no hi ha hagut cap comunicat mèdic. Entre ells, estaven els tres companys de Ter Stegen sota pals: el recentment fitxat Joan Garcia, el renovat Wojciech Szczesny i Iñaki Peña, qui seran els jugadors que, en un principi, li haurien de fer competència a la porteria.
بينيا, تشيزني و غارسيا يتدربون بشكل طبيعي 😍 https://t.co/aokV0uXwIJ pic.twitter.com/BSSuFR7Bj7
— FCB World (@forcabarca_ar) July 14, 2025
Precisament, el valencià té tots els números d’abandonar el Barça, ja que Flick no compta amb ell i no tindrà minuts la pròxima campanya, com ja va passar en l’anterior, quan el polonès li va arrabassar la titularitat. Tanmateix, i malgrat que la seva sortida és més que evident, Peña sí que s’ha entrenat amb el grup, a diferència de Ter Stegen, un fet que ha provocat que s’hagi convertit en un gest que confirmaria que l’alemany podria estar a prop de marxar del conjunt blaugrana.