Pau Cubarsí continua meravellant el món del futbol. Amb només 17 anys, el jugador nascut a Estanyol està omplint els llibres d’història amb noves gestes. Aquesta vegada, el futbolista no l’ha fet amb el Futbol Club Barcelona, sinó amb la selecció espanyola. Cubarsí ha debutat amb Espanya i s’ha convertit en el defensa més jove de la història en debutar amb el combinat estatal i el segon més precoç. Així, el defensa blaugrana continua amb el seu ascens meteòric sense haver complert encara la majoria d’edat.
En el minut 83 del partit entre Espanya i Colòmbia disputat al London Stadium de Londres, Luis de la Fuente, seleccionador espanyol, ha donat entrada a Pau Cubarsí en el lloc d’Aymeric Laporte, fent així història una vegada més. Una nova demostració que el talent de La Masia és imparable. De fet, els tres jugadors més joves que han debutat amb el combinat estatal són culers: Lamine Yamal, amb només 16 anys i 57 dies, la irrupció ara de Cubarsí amb 17 anys i 60 dies, i Gavi, que ha estat superat pel defensa d’Estanyol per només dos dies.

Derrota d’Espanya contra Colòmbia (0-1)
D’altra banda, el debut de Cubarsí amb Espanya s’ha saldat amb una derrota de la selecció espanyola davant Colòmbia. Un golàs de Daniel Muñoz al minut 61, després d’una centrada de Luis Díaz en una acció espectacular, ha provocat una nova derrota del conjunt dirigit per Luis de la Fuente, que entra en un mar de dubtes respecte a l’Eurocopa que s’ha de jugar aquest estiu. El pròxim partit que jugarà el combinat estatal serà el pròxim dimarts al Santiago Bernabéu, on rebrà el Brasil de Vinicius en un enfrontament que estarà dedicat a la campanya contra el racisme i on el jugador del Reial Madrid serà la cara visible.