El futur de Robert Lewandowski continua sent una incògnita. El jugador del Futbol Club Barcelona acaba contracte a final de temporada i, de moment, encara no se sap si continuarà al Barça o acabarà la seva carrera en un altre club. Tot i que el polonès va pronunciar-se sobre el seu futur al conjunt blaugrana, no va deixar clar què faria. Uns dies després, però, un dels pretendents de Lewandowski sí que hauria revelat el seu futur. L’entrenador del Chicago Fire, equip de la MLS, la lliga de futbol nord-americana, i un dels elencs que estaria interessat a contractar el davanter de cara a la pròxima temporada, hauria assegurat que Lewandowski es quedarà al Barça.
L’entrenador del Chicago Fire, un dels equips interessats per Lewandowski, hauria assegurat que es quedarà al Barça
Així ho hauria explicat un periodista polonès, Janusz Michallik, després d’una conversa amb el tècnic del conjunt nord-americà, Gregg Berhalter. El Chicago Fire és un dels equips que més hauria pressionat per intentar fitxar Lewandowski, però no haurien tingut èxit. Fins i tot, el tècnic va viatjar fins a Polònia, aprofitant una aturada de seleccions, per parlar amb el mateix futbolista. Tot i això, l’operació seria molt complicada per la suposada negativa del jugador, que ja hauria decidit el seu futur, segons ha explicat el periodista: “A l’entrenador li sembla que Lewandowski es quedarà al Barcelona“.

De moment, encara no hi ha res confirmat, però tot va dirigit cap a una renovació de Lewandowski amb el Barça. El president electe, Joan Laporta, ja va deixar clar abans de les eleccions que la seva preferència era que el polonès continués, almenys, un any més. Per tant, si la situació no ha canviat, en les pròximes setmanes es podria produir aquestes negociacions amb el futbolista per segellar un any més la seva continuïtat a l’Spotify Camp Nou.

