Ni en un partit que no tenia res a veure amb el Futbol Club Barcelona ha pogut estar tranquil. Joan Garcia ha debutat aquest dimarts amb la selecció espanyola enmig d’una gran escridassada a l’RCDE Stadium per part dels aficionats del Reial Club Deportiu Espanyol que hi havia a la graderia. El porter català ha entrat a la segona meitat del partit amistós contra Egipte i ha tingut una mitja hora de joc, aproximadament. En el moment d’entrar al terreny de joc, una gran part de l’estadi l’ha xiulat, si bé també hi ha hagut persones que l’han defensat i han corejat el seu nom.
👀Joan Garcia debuta amb la selecció espanyola contra Egipte
— Esport3 (@esport3) March 31, 2026
🏟️El porter del Barça ha estat rebut amb divisió d'opinions al RCDE Stadium
👉https://t.co/223S3GMibs pic.twitter.com/ZjNqDREFvf
Tot i això, després del partit, el porter català del Barça s’ha mostrat molt satisfet pel seu debut amb la selecció espanyola. En declaracions als mitjans de comunicació, el bagenc ha celebrat haver disputat els primers minuts amb La Roja, però també ha deixat clar que encara no pensa en el Mundial: “Debutar és un pas important, però encara queden dos mesos per al Mundial. Ara mateix estic centrat a fer-ho el millor possible amb el Barça i, després, si a l’estiu tinc la sort que em truquin per anar al Mundial, doncs jo supercontent”.
Càntics racistes a l’RCDE Stadium
L’escridassada a Joan Garcia no ha estat l’única polèmica dels aficionats de la selecció espanyola a l’RCDE Stadium. Durant el partit, diversos càntics racistes i islamòfobs, que ha estan sent investigats pels Mossos d’Esquadra, han generat un gran rebuig a escala global. Ha cridat especialment l’atenció que aquests els crits contra els musulmans s’hagin produït amb Lamine Yamal sobre el terreny de joc, com a estrella de la selecció espanyola.

