El Futbol Club Barcelona ha deixat glaçats els seus aficionats aquest divendres a la tarda quan ha anunciat dues lesions inesperades d’una tacada i totes dues força greus. La més seriosa i preocupant és la de Joan Garcia. El porter català haurà de passar per quiròfan per un trencament al menisc intern del genoll esquerre. El temps de baixa podria allargar-se fins al mes i mig. D’altra banda, el Barça també ha anunciat la lesió de Raphinha, que va acabar el darrer partit de Lliga contra l’Oviedo amb molèsties i, en un primer moment, Hansi Flick li havia llevat importància. Finalment, però, el club ha comunicat una lesió al terç mitjà del bíceps femoral de la cuixa dreta i fins a tres setmanes de baixa.
𝗖𝗢𝗠𝗨𝗡𝗜𝗖𝗔𝗧 𝗠𝗘̀𝗗𝗜𝗖
— FC Barcelona (@FCBarcelona_cat) September 26, 2025
El jugador 𝗝𝗼𝗮𝗻 𝗚𝗮𝗿𝗰𝗶𝗮 pateix una ruptura del menisc intern del genoll esquerre. Demà se sotmetrà a una intervenció per practicar-li una artroscòpia a càrrec del Dr. Joan Carles Monllau. El temps aproximat de baixa és de 4 a 6 setmanes,… pic.twitter.com/tlmYiE0wEK
𝗖𝗢𝗠𝗨𝗡𝗜𝗖𝗔𝗧 𝗠𝗘̀𝗗𝗜𝗖
— FC Barcelona (@FCBarcelona_cat) September 26, 2025
El jugador 𝗥𝗮𝗽𝗵𝗶𝗻𝗵𝗮 té una lesió al terç mitjà del bíceps femoral de la cuixa dreta. El temps aproximat de baixa és d’unes 3 setmanes. pic.twitter.com/SsmFSoUYod
La plaga de lesions del Barça no para de créixer
Aquestes dues noves lesions omplen de manera seriosa i preocupant la infermeria del Barça, sobretot de cara als partits que queden abans de la pròxima aturada de seleccions, amb el duel de la fase de lliga de la UEFA Champions League contra el París Saint-Germain (PSG) de la setmana vinent com a cita més destacada. Ara mateix, són baixa al Barça els ja anomenats Joan Garcia i Raphinha, a més de Marc-André ter Stegen, Pablo Gavi i Fermín López. En l’apartat de bones notícies, Flick recuperarà de manera imminent Alejandro Balde i Lamine Yamal. De tota manera, el tècnic alemany té ara mateix problemes seriosos a la porteria i a la mitja punta.