Món Esport
Es desactiva l’alarma amb Gerard Martín
  • CA

El Futbol Club Barcelona va patir una baixa inesperada en l’entrenament d’aquest dijous, ja que el defensa Gerard Martín, a causa d’una indisposició, no va sortir a la gespa de la Ciutat Esportiva Joan Gamper amb els seus companys, posant la seva participació per al pròxim partit de Lliga, que serà aquest dissabte contra l’Osasuna a l’Spotify Camp Nou, en dubte. Doncs bé, l’endemà, s’ha desactivat l’alarma, ja que el jugador ja ha tornat a entrenar-se després d’haver-se recuperat d’aquesta malaltia lleu i entrarà a la convocatòria per a l’enfrontament contra el conjunt navarrès.

Gerard Martín podrà estar disponible per al partit contra l’Osasuna

De fet, i segons ha confirmat Hansi Flick en roda de premsa, Gerard Martín té tots els números de tornar a formar part de l’onze inicial i fer-ho com el central esquerrà, una posició en la qual ja ha jugat els últims partits, amb un rendiment bastant notable. El lateral, reconvertit en central, s’ha convertit en una peça clau per al tècnic alemany a la rereguarda i el futbolista ha tornat aquesta confiança de l’entrenador demostrant un gran nivell sobre el terreny de joc. Des de l’última aturada internacional del mes de novembre, sembla que s’ha assentat definitivament com a titular al centre de la defensa.

Gerard Martín, durant un entrenament amb el Barça | FC Barcelona
Gerard Martín, durant un entrenament amb el Barça | FC Barcelona

Així doncs, i descartada aquesta baixa de Gerard Martín, Flick podrà comptar amb gran part de la plantilla per al duel contra l’Osasuna. Ara mateix, les úniques baixes per problemes físics són les de Gavi i Dani Olmo. El primer en té encara per uns quants mesos, mentre que el segon podria tornar d’aquí a unes setmanes. A més, també hi haurà la baixa de Ronald Araujo, que continua allunyat de la disciplina blaugrana per problemes de salut mental, sent una incògnita el temps que li queda per recuperar-se.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa