Pèssimes notícies per al Futbol Club Barcelona, per als seus aficionats i per al seu entrenador, Hansi Flick. El Barça ha comunicat aquest dilluns que el tractament conservador al qual s’havia sotmès fins ara el migcampista Pablo Gavi per la seva lesió al menisc intern del genoll dret no ha funcionat i, finalment, haurà de passar per quiròfan. Segons informa el club, els serveis mèdics del club han pres aquesta decisió després de fer-li diverses proves i el doctor Joan Carles Monllau serà l’encarregat d’operar-lo. A partir d’aquí, Gavi iniciarà un lent període de rehabilitació, que podria allargar-se uns dos mesos, ja que això és el que acostuma a passar amb les artroscòpies de genoll.
🚨 𝐂𝐎𝐌𝐔𝐍𝐈𝐂𝐀𝐓 𝐌𝐄̀𝐃𝐈𝐂 🚨
— FC Barcelona (@FCBarcelona_cat) September 22, 2025
El jugador del 1r equip Pablo Páez Gavira (𝐆𝐚𝐯𝐢) es va sotmetre ahir a intenses proves d'estrès esportiu després de finalitzar el tractament conservador per una lesió radial del menisc intern del genoll dret.
Les conclusions són que per… pic.twitter.com/oWb2Bzf2M5
Gavi pateix una nova lesió greu al mateix genoll que ja es va trencar fa dos anys
Cal recordar que fa tot just dos anys Gavi ja va patir una lesió molt greu al genoll dret. En aquella ocasió, el migcampista andalús va trencar-se el lligament creuat anterior i el menisc extern. Es tracta d’un cas encara més seriós que l’actual, i per això va estar un any de baixa. Aquesta vegada, tot i que el genoll és el mateix i que la lesió no deixa de ser greu, el temps de recuperació no hauria de ser tan llarg. De totes maneres, Flick perdrà durant un bon tram de la temporada un dels migcampistes de més talent de la seva plantilla i un dels jugadors amb més entrega de tot l’equip. L’objectiu és recuperar Gavi abans del final d’any i anar-lo reincorporant a poc a poc per tenir-lo al 100% el 2026.