Món Esport
De Jong fa saltar les alarmes en el pitjor moment possible
  • CA

Quan semblava que el Futbol Club Barcelona respirava una mica més tranquil de cara al clàssic contra el Reial Madrid amb les recuperacions de Ferran Torres i Raphinha, el migcampista neerlandès Frenkie de Jong ha fet saltar totes les alarmes. El jugador blaugrana no s’ha pogut entrenar amb els seus companys en la sessió d’aquest dijous a causa d’una indisposició. No ha transcendit de quina mena de malaltia es tracta, però el futbolista ha rebut l’autorització mèdica per marxar cap a casa i fer repòs. Podria semblar que un cas com aquest quan encara queden tres dies per al partit no és greu, ja que hi ha temps per recuperar-se, però el danès Andreas Christensen, a causa d’una gastroenteritis, ja suma més de tres dies de baixa.

Frenkie de Jong, durant un entrenament amb el Barça | Europa Press
Frenkie de Jong, durant un entrenament amb el Barça | Europa Press

Cal recordar que, més enllà del que pugui passar amb De Jong i Christensen, la llista de lesionats del Barça és molt llarga. Marc-André ter Stegen, Joan Garcia, Pablo Gavi, Dani Olmo i Robert Lewandowski tenen problemes físics de diferents tipus i es perdran el clàssic del diumenge 26 d’octubre contra el Reial Madrid a l’Estadi Bernabéu. La recuperació de Frenkie de Jong és vital per a Hansi Flick, ja que és una de les peces fonamentals per al mig del camp blaugrana i el company perfecte per a Pedri González, el millor del món en la seva posició per a molts.

El Madrid també arriba al clàssic amb moltes baixes

Pel que fa al Madrid, la situació de la seva infermeria tampoc no és molt millor. El conjunt merengue té fins a set jugadors que podrien perdre’s el clàssic per problemes físics. Són Antonio Rüdiger, David Alaba, Raúl Asencio, Dani Ceballos, Dean Huijsen, Dani Carvajal i Trent Alexander-Arnold. El més probable és que els dos últims hi puguin arribar bé, però respecte a tots els altres hi ha dubtes molt seriosos, excepte en el cas de Rüdiger, que és baixa confirmada.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa