Món Esport
El representant d’Ansu Fati confirma el futur del jugador

El jove davanter guineà Ansu Fati té la intenció de continuar al Futbol Club Barcelona, segons ha deixat molt clar el seu representant, el portuguès Jorge Mendes. Després d’una reunió amb la cúpula del Barça per parlar del futur d’Ansu i d’altres jugadors, Mendes ha fet unes declaracions a la premsa molt contundents: “Ell vol quedar-se”. Ha repetit aquesta frase moltíssimes vegades, perquè no hi hagués cap mena de dubte al respecte. “En els últims partits ha marcat tres gols, és un fenomen. Ja ha demostrat que és un dels millors joves del món i guanyarà la Pilota d’Or”.

Jorge Mendes, durant una entrega de premis | Europa Press
Jorge Mendes, durant una entrega de premis | Europa Press

Els plans del Barça amb Ansu Fati, però, són uns altres. Segons el que ha transcendit, el club blaugrana prefereix buscar-li una sortida. Des de la seva lesió a finals de 2021, ja no ha tornat a ser el mateix. Va reaparèixer a finals de la temporada passada i enguany ha tingut molts partits i molts minuts, però el seu rendiment ha quedat molt lluny del potencial que va demostrar en un passat. Per això, el Barça busca vendre’l com a jove promesa i treure una bona picossada del seu traspàs. Pel que sembla, però, no serà una operació senzilla, ja que Ansu es vol quedar. Molts culers confien que en algun moment pugui recuperar la seva millor versió, així que, en cas de continuar, sempre hi hauria aquesta esperança.

Els noms més destacats de la reunió entre el Barça i Jorge Mendes

En la reunió entre Mendes i el Barça, hi ha hagut molts altres noms sobre la taula. Pel que fa a altres futbolistes blaugranes que representa el portuguès, s’ha parlat de la renovació d’Alejandro Balde i de Lamine Yamal. Totes dues estan ben encaminades. Mendes també ha traslladat al club que Nico González, que torna de cessió al València, voldria tenir una oportunitat amb Xavi Hernández com a entrenador. Pel que fa a possibles arribades, el Barça ha reiterat el seu interès en els atacants Bernardo Silva i Joao Félix, tots dos representats pel portuguès, però són traspassos molt cars i el club culer ho té complicat. Una opció més realista és la del migcampista Rúben Neves, però Xavi no ho acaba de veure clar.



Més notícies
Zubimendi, durant un partit amb la Reial Societat | Europa Press
Un dels jugadors predilectes de Xavi Hernández es baixa de la llista
Notícia: Un dels jugadors predilectes de Xavi Hernández es baixa de la llista
Comparteix
A Martín Zubimendi no li interessa heretar el '5' de Sergio Busquets
Frenkie de Jong, jugador del FC Barcelona | Europa Press
Les incertes declaracions de Frenkie de Jong sobre el seu futur al Barça
Notícia: Les incertes declaracions de Frenkie de Jong sobre el seu futur al Barça
Comparteix
De Jong ha revelat el seu futur en unes declaracions amb la seva selecció
Joan Laporta, Mateu Alemany i Rafa Yuste, en arxiu | FC Barcelona
El sorprenent primer fitxatge del Barça en aquest mercat d’estiu
Notícia: El sorprenent primer fitxatge del Barça en aquest mercat d’estiu
Comparteix
El club blaugrana ha incorporat el defensa central senegalès Mikayil Faye
Pep Guardiola, alçant la Champions com a entrenador blaugrana| @ChampionsLeague
Un exjugador del Barça parla sobre Pep: “L’he vist molt cansat”
Notícia: Un exjugador del Barça parla sobre Pep: “L’he vist molt cansat”
Comparteix
Cesc Fàbregas ha comentat la final de la Champions League entre el Manchester City i l'Inter de Milà

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa