Món Esport
El gran assenyalat del Barça en la golejada contra el València

El Futbol Club Barcelona ha fet un partit sensacional contra el València, que ha acabat amb una golejada molt contundent. Hansi Flick ha donat protagonisme a molts jugadors habitualment suplents i el seu rendiment ha estat excels. Fermín López ha brillat amb dos gols i dues assistències, Ferran Torres n’ha marcat un altre i ha provocat una diana en pròpia porteria del València, Eric Garcia ha destacat per la seva sortida de pilota i fins i tot Frenkie de Jong ha fet un bon partit i ha marcat un gol. Enmig d’aquesta situació d’eufòria col·lectiva, però, Flick ha deixat un jugador totalment assenyalat: Ansu Fati.

Ansu Fati, el gran assenyalat del Barça-València

Flick ha deixat clar que no compta gens ni mica amb Ansu Fati. El Barça-València ha estat un partit que ha quedat resolt de seguida. De fet, al descans els blaugranes ja guanyaven per cinc gols de diferència. El tècnic alemany no necessitava continuar donant minuts als davanters titulars i, tot i això, Ansu Fati no ha tingut cap mena d’opció d’entrar. Sí que ha tingut participació Pau Víctor, però el guineà gairebé no s’ha ni escalfat. Després d’haver quedat fora en diverses convocatòries i de no haver disputat ni un minut les darreres setmanes, fins i tot en aquest partit contra el València, Flick ha deixat claríssim que Ansu Fati ho tindrà gairebé impossible per jugar amb el Barça.

Ansu Fati, durant un escalfament amb el Barça | Europa Press
Ansu Fati, durant un escalfament amb el Barça | Europa Press

En les darreres rodes de premsa, Flick ja havia explicat que havia parlat amb Ansu Fati per fer-li veure que la seva millor opció era buscar una sortida en aquest mercat de fitxatges d’hivern. Tanmateix, el davanter vol quedar-se i així ho ha relatat el tècnic alemany en la compareixença davant dels mitjans de comunicació posterior a la victòria contra el València: “Ell vol quedar-se, però no ha jugat, perquè hi ha altres futbolistes que ho mereixien més. En els últims entrenaments ha millorat, ja veurem què passa…”.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa