Món Esport
El gran assenyalat del Barça en el triomf contra el Racing a la Copa
  • CA

El Futbol Club Barcelona ha passat als quarts de final de la Copa després d’eliminar el Racing de Santander a l’Estadi del Sardinero. El conjunt càntabre ha posat les coses molt complicades als blaugranes, demostrant que és un ferm candidat a pujar a Primera Divisió. D’aquesta manera, tot i que els blaugranes hagin tingut algunes mancances, com haver jugat massa estàtics, el fet que hagin hagut de treballar tant per derrotar el Racing és més mèrit dels locals que demèrit dels visitants. Tot i això, sí que hi ha un jugador que ha quedat totalment assenyalat, però no pel seu rendiment sobre el terreny de joc, sinó per tot el contrari: Marc-André ter Stegen.

Marc-André ter Stegen, el gran assenyalat del Racing-Barça

Tal com havia avisat Hansi Flick en la roda de premsa prèvia a aquest duel, el porter titular ha estat Joan Garcia. Si bé en el primer partit de Copa, contra el Guadalajara de la Primera RFEF, Ter Stegen havia jugat pel Barça, en aquest segon duel el tècnic alemany ja ha apostat pel català. Com el mateix Flick ha dit en la compareixença amb els mitjans de comunicació posterior a l’enfrontament, aquesta decisió “ha estat un encert”, ja que Joan Garcia ha donat la victòria al Barça amb una aturada a les acaballes del partit que hauria suposat l’empat del Racing.

Marc-André ter Stegen, abans del partit contra el Racing de Santander | Europa Press
Marc-André ter Stegen, abans del partit contra el Racing de Santander | Europa Press

D’aquesta manera, Ter Stegen ja sap que no jugarà ni un minut més amb el Barça, mentre Joan Garcia estigui sa. Flick ha dit en roda de premsa que el porter català “jugarà tots els partits que queden” sempre que no estigui “cansat”. Així doncs, l’alemany, si vol tenir alguna oportunitat de ser el porter titular de la selecció alemanya en el pròxim Mundial, haurà de marxar del Barça. Encara queden dues setmanes abans del tancament del mercat de fitxatges i, fins ara, l’única opció que ha sonat ha estat una cessió al Girona fins al final de temporada. Sigui com sigui, si hi ha una cosa clara és que l’era de Ter Stegen al Barça ha acabat.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa