El Futbol Club Barcelona ha quedat eliminat de la UEFA Champions League de la manera més cruel possible: ha caigut en una pròrroga que ha forçat l’Inter de Milà quan només quedaven dos minuts per al final del temps reglamentari i després que el Barça hagués remuntat un 2-0 inicial dels italians. Alguns jugadors blaugranes han excel·lit: Lamine Yamal ha tornat a fer una exhibició que li podria valdre per guanyar la Pilota d’Or, Gerard Martín i Eric Garcia han brillat com a laterals de circumstàncies, Pau Cubarsí ha tornat a demostrar una maduresa increïble per ser un central de només divuit anys, Pedri González ho ha tornat a fer gairebé tot bé… per contra, hi ha un futbolista que ha quedat més assenyalat que mai: Ronald Araujo.
Ronald Araujo, el gran assenyalat de l’Inter-Barça
Si la temporada d’Araujo ja era desastrosa fins al moment, en aquestes semifinals de la Champions ho ha acabat de rematar. El central uruguaià ha entrat a la recta final del partit, en el lloc d’Iñigo Martínez, que havia fet una gran actuació, com sempre. Un cop el Barça ja havia marcat el gol que li donava la victòria al minut 87, als blaugranes només els quedava ser contundents en defensa. Tanmateix, al minut 93, Denzel Dumfries ha superat Gerard Martín amb una possible falta no assenyalada i ha posat una centrada rasa a l’interior de l’àrea. Francesco Acerbi, un central de 37 anys, li ha guanyat la posició a Araujo amb tota la facilitat del món i ha marcat el gol que ha forçat la pròrroga.

Al temps extraordinari, Araujo ha acabat de sentenciar el Barça. Al minut 99, Davide Frattesi, un davanter que tampoc és que sigui dels millors dribladors del món, ha humiliat el central uruguaià amb dos moviments, gràcies als quals ha obtingut una molt bona posició per xutar des de l’interior de l’àrea i ha anotat el gol de la victòria dels italians. Araujo tampoc no ha pogut taponar la seva rematada. El Barça no ha pogut tornar a marcar i ha quedat eliminat. L’uruguaià ha quedat definitivament retratat després d’aquesta actuació. La temporada passada ja va provocar l’eliminació dels blaugranes a la Champions amb una expulsió incomprensible i ara ha fet el mateix. Els culers ho tenen clar: demanen el seu cap, el volen fora del Barça.