Món Esport
Diversos jugadors del Barça es reivindiquen en la victòria davant l’Elx
  • CA

Era una obligació guanyar després de la derrota en el clàssic i el Futbol Club Barcelona ha complert. L’equip de Hansi Flick ha vençut a la gran revelació de la temporada, l’Elx, en un partit vistós, atractiu i en el qual s’han reivindicat diversos jugadors del conjunt blaugrana.

Lamine Yamal, Ferran Torres i Rashford, determinants i decisius davant l’Elx

Si les seves respectives actuacions al Santiago Bernabéu van deixar molt a desitjar, aquesta tarda ha estat tot el contrari. Flick ha apostat per la mateixa davantera que contra el Reial Madrid, conformada per Lamine Yamal, Ferran Torres i Marcus Rashford, i la decisió, avui si, no ha pogut ser més encertada. El de Rocafonda ha estat l’encarregat d’obrir la llauna als nou minuts de joc. Després d’una gran recuperació i conducció posterior de Balde, aquest ha assistit Lamine, que ha superat Iñaki Peña amb un gran xut al pal llarg.

Lamine Yamal celebra el seu gol durant el Barça-Elx de Lliga | Europa Press

Només dos minuts més tard, ha estat Ferran Torres qui ha vist porteria. El davanter valencià ha enviat la pilota al fons de la xarxa després de rematar a plaer un caramel de Fermín, qui s’havia beneficiat d’un error defensiu de l’Elx. I, finalment, Marcus Rashford, ja en la segona meitat, ha estat l’autor del 3-1 definitiu. L’atacant anglès ha rebut a la frontal de l’àrea i després de desfer-se de Pedrosa ha afusellat Iñaki Peña amb un xut imparable que s’ha colat a la porteria després de tocar en el travesser.

En definitiva, després de les seves discretes actuacions en el primer clàssic de la temporada, Lamine Yamal, Ferran Torres i Marcus Rashford s’han reivindicat aquest diumenge davant l’Elx.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa