El Barça calcula que deixarà d’ingressar 130 milions d’euros en ticketing, segons ha informat aquest divendres la Cadena SER. La impossibilitat d’obrir les portes del Camp Nou als seus afeccionats, quelcom que es preveu que s’allargui força setmanes més tenint en compte l’evolució de la pandèmia a Catalunya, provocarà que el club blaugrana no compti amb uns diners que ajudaven a augmentar considerablement la partida d’ingressos.

La quantitat variarà en funció de si, en algun moment de la temporada, el primer equip masculí del Barça pot jugar amb públic a les grades, encara que sigui amb aforament reduït. D’altra banda, la Cadena SER també ha apuntat que l’ampliació de l’acord de patrocini de Rakuten fins al 2022 no suposarà que l’empresa japonesa pagui la mateixa quantitat que fins ara. Mantindrà el seu nom a la samarreta, però la seva presència a altres llocs es veurà reduïda i, per tant, la col·laboració serà menys profitosa per a l’entitat culer per culpa del coronavirus.

Cal recordar que, tal com va anunciar la directiva de Josep Maria Bartomeu abans de dimitir, el Barça està buscant una empresa per vendre’s part de diversos actius, concretament de Barça Studios, Barça Innovation Hub, Barça Academies i Barça Licensing & Merchandising. En aquest sentit, un grup americà estaria disposat a pagar 200 milions d’euros al club blaugrana per un percentatge d’aquests actius, encara que aquesta qüestió, a diferència de la de Rakuten, no la va deixar lligada el ja expresident culer. Haurà de ser la junta gestora, o el nou màxim dirigent, l’encarregat de prendre una decisió al respecte.



Més notícies

El Barça i els jugadors acorden ampliar el termini de negociació de la rebaixa salarial

El club blaugrana i els futbolistes segueixen sense pactar les condicions de l'adequació de sou

Rakuten serà el patrocinador principal del Barça fins al 2022

El club blaugrana i l’empresa japonesa acorden perllongar la seva aliança i executen l’opció prevista en l’acord signat l’any 2017

Nou comentari