Món Esport
El Govern deixa en evidència Carles Tusquets

El dia que va prendre possessió del càrrec de president de la comissió gestora del Barça, Carles Tusquets va prometre que convocaria les eleccions “as soon as possible”. Tres mesos després, els comicis a la presidència del club blaugrana encara no tenen data. Estan ajornats perquè les restriccions governamentals contra el coronavirus no permeten el dret a vot a tots els socis i sòcies culers. En principi, les urnes arribaran al Camp Nou entre finals de febrer i principis de març després que, aquest dimarts, la Generalitat de Catalunya aprovés el vot per correu.

En una entrevista al Tu diràs de RAC1, el Secretari General de l’Esport, Gerard Figueras, ha deixat molt clar que “si el Barça ens hagués plantejat el vot per correu abans, fa setmanes que es podrien haver fet les eleccions” “El decret llei hauria tirat endavant abans. Hem tardat 48 hores a promoure’l per ajudar”, ha afegit. Amb aquestes declaracions, Figueras ha desmentit tots els rumors que apuntaven al fet que el Govern havia tombat al club blaugrana la possibilitat de votar per correu ordinari en els comicis més importants de la seva història recent. Res de res. Si el nou president no arribarà fins al març, serà perquè la junta gestora no va treballar per garantir la màxima participació el 24 de gener.

I el vot electrònic?

A més, el Secretari General de l’Esport ha explicat que “qui ens ha dit explícitament que trigaria sis mesos a habilitar un sistema de vot electrònic és el Barça, no nosaltres”. Segons Víctor Font, el 7 de març ja hi podria haver la possibilitat que els socis exercissin el seu dret a vot de forma telemàtica. Caldrà veure, doncs, si en la reunió d’aquest dimecres hi ha algun canvi al respecte i s’obre la porta al vot electrònic.



Més notícies
Quique Setién, durant el partit davant l'Eivissa | EFE

El Barça qüestionarà la capacitat de Setién per entrenar en el judici

Notícia: El Barça qüestionarà la capacitat de Setién per entrenar en el judici
Comparteix
Segons la Cadena SER, el club blaugrana no té previst indemnitzar el càntabre per haver-lo acomiadat
Notícia: El Barça qüestionarà la capacitat de Setién per entrenar en el judici - Mobile
Víctor Font presenta el seu projecte econòmic | 'Sí al Futur'

Font insisteix en el fitxatge d’Eric Garcia i demana més debats a Laporta

Notícia: Font insisteix en el fitxatge d’Eric Garcia i demana més debats a Laporta
Comparteix
El líder de ‘Sí al Futur’, a més, també reclamarà la utilització del vot electrònic en les eleccions
Notícia: Font insisteix en el fitxatge d’Eric Garcia i demana més debats a Laporta - Mobile

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa