La Supercopa d’Espanya masculina es porta jugant a l’Aràbia Saudita des de 2020, quan la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF) i el país àrab van firmar un contracte de llarga duració. Amb la celebració fa unes setmanes d’aquesta, el nou president de la RFEF, Rafael Louzán, va anunciar que la intenció també era portar la Supercopa femenina al mateix lloc a partir de la temporada que ve. Tanmateix, això ha comportat moltes crítiques, ja que l’Aràbia Saudita és un país en què no es respecten els drets humans i les llibertats estan restringides, sobretot per a les dones. Per això, les jugadores del Barça han posat el crit al cel sobre haver de jugar la competició en un lloc així.
Cata Coll i Patri Guijarro, en contra de jugar la Supercopa a Aràbia Saudita
Després de la victòria contra l’Atlètic de Madrid a les semifinals, les blaugranes van ser preguntades per la possibilitat d’haver de disputar la Supercopa, l’any vinent, en un país com l’Aràbia Saudita, i no van tenir pèls a la llengua a l’hora de parlar sobre la situació que hi ha allà. Patri Guijarro va ser molt contundent: “Portar la Supercopa a un país que no respecta les dones? No ho veig. No és oficial, veurem què passa“, mentre que Cata Coll també es va qüestionar el fet d’haver d’anar a un país on no es respecten a les dones, com va passar amb les dels jugadors del Mallorca: “No sabem res, ho hem escoltat. Com a mallorquina soc conscient de com van patir les dones dels jugadors, em porto molt bé amb la dona de Dani Rodríguez. Crec que s’hauria d’estudiar bé i esperem que ens donin informació“.

En canvi, Olga Carmona, jugadora del Reial Madrid, va confessar que no li importava el fet d’anar a Aràbia Saudita a disputar la Supercopa, i que si ho havien de fer, hi anirien: “Ens sentim còmodes jugant a Espanya, però si es trasllada a Aràbia, s’haurà de seguir la norma i no hi haurà problema“. Unes declaracions que mostren quina importància mostren ambdós equips respecte a la llibertat dels drets humans i les dones.