El Futbol Club Barcelona femení tornarà a jugar a l’Estadi Olímpic Lluís Companys. El club blaugrana ha anunciat que el partit de la Lliga F contra el Reial Madrid, corresponent a la 23 jornada de la competició domèstica, es jugarà a Montjuïc, com ja va passar la temporada passada, amb una maneta favorable a les catalanes. El duel està programat pel cap de setmana del 22 i 23 de març, i tot i que encara no està confirmat ni el dia ni l’hora, les entrades ja estan a la venda. Després de la sorprenent desfeta contra el Llevant, podria ser un enfrontament decisiu per liquidar definitivament el campionat a favor de les blaugranes. De moment, les culers són líders amb vuit punts d’avantatge, però el Madrid té un partit menys disputat.
El Barça-Madrid femení es tornarà a jugar a l’Estadi Olímpic Lluís Companys
Així doncs, el conjunt dirigit per Pere Romeu tornarà a pujar a la muntanya màgica tres mesos després de l’últim partit disputat allà, tenint en compte que el Barça ja va disputar a Montjuïc el decisiu duel contra el Manchester City corresponent a la UEFA Women’s Champions League. L’enfrontament contra les angleses va acabar en golejada (3-0) i la posterior classificació per als quarts de final de la màxima competició europea femenina com a primeres de grup.
Per tant, no seria descartable que el partit contra el Madrid de Lliga, per al mes de març, no sigui l’últim que l’equip blaugrana acabi disputant a l’Estadi Olímpic Lluís Companys. Si es complissin els pronòstics de cada temporada i el Barça acabés arribant a unes hipotètiques semifinals de la Lliga de Campiones, és probable que el matx a casa es jugués a Montjuïc, com també va ocórrer el curs passat, tot i que va acabar amb derrota contra el Chelsea (0-1).