Món Esport
El Barça acaba amb la ratxa del Granada (2-0)

La ratxa invicta del Granada ha arribat a la seva fi. El Barça femení derrota al conjunt andalús per 2-0 i continua amb la seva: ja són 19 partits en els quals el conjunt de Pere Romeu no coneix el que és perdre. El conjunt culer ha dominat un altre enfrontament més amb els gols de Graham, qui s’ha retirat del camp per lesió i Aïcha a través d’un córner. Aquest nou triomf del Barça ha servit per començar a pensar en sentenciar el títol de la Lliga F, amb solament 9 jornades restants.

Aïcha celebra el seu primer gol amb el Barça | Barça Femení
Aïcha celebra el seu primer gol amb el Barça | Barça Femení

Un triomf amb una mala notícia

El Granada arribava a aquesta jornada 21 amb una ratxa invicta de 6 partits. Aquests resultats del conjunt dirigir per Irene Ferreras es posicionava com a equip candidat per tractar de vèncer al Barça. Un cop ha iniciat el partit, les jugadores culers han imposat el seu domini habitual i no han necessitat molt temps per avançar-se en el marcador. Graham ha inaugurat la porteria rival al minut 12 de penal. No molt de temps després, al minut 28, el Barça ha tornat a aprofitar-se d’una jugada de pilota parada per donar un cop a la taula. Aïcha ha aconseguit el seu primer gol de la temporada després d’un córner.

Tal com ha explicat Graham durant el descans al micròfon de DAZN, el Barça s’ha relaxat després dels dos gols i no han tornat a marcar en tot el partit. “Hem començat bé, podríem haver marcat més. Crec que hem afluixat després dels dos gols i les hem deixat entrar en el partit”, ha afirmat la davantera culer, qui a la segona part ha hagut de marxar del camp per lesió. La noruega s’ha queixat dels isquios després de disputar una possessió i no ha pogut continuar.

Amb aquesta victòria el Barça ha agafat més impuls de cara al títol de la Lliga, que ja no queda molt lluny. Però la possible lesió de Graham podria ser un dur cop per al conjunt blaugrana en cas de confirmar-se. Les culers ja han patit recentment les baixes de Laia Aleixandri i Aitana Bonmatí, i aquesta podria ser una nova preocupació per a l’equip de Pere Romeu.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa