Món Esport
Jonatan Giráldez hauria comunicat al Barça la intenció de no renovar

Jonatan Giráldez, entrenador del Futbol Club Barcelona femení, podria dir adeu a l’entitat blaugrana, ja que sembla decidit a rebutjar l’oferta de renovació del club segons ha informat Relevo. El tècnic, amb contracte fins al pròxim 30 de juny, hauria comunicat internament la seva decisió tant al club com al seu staff. Tot i que el club està immers en negociacions per renovar moltes de les seves estrelles, l’extensió del compromís de Giráldez amb l’equip blaugrana havia passat desapercebuda fins ara. Almenys, no havia captat tanta atenció.

Giráldez va ser presentat com a nou entrenador del Barça el 2 de juliol del 2021, ocupant el lloc de Lluís Cortés. Gran responsable dels èxits culers, el tècnic gallec ha guanyat dues Lligues, dues Copes i una Champions durant la seva etapa al Barça. Així doncs, aquest cicle es podria tancar al cap de tres anys, marcant diversos rècords, com ara les 50 victòries consecutives aconseguides el passat març. Per tots aquests èxits, l’actual entrenador del Barça s’ha convertit en un dels tècnics més desitjats a escala internacional. Així doncs, no li faltarien ofertes. De fet, segons la informació, la més temptadora vindria d’un club de la NWSL, la màxima categoria del futbol femení dels Estats Units.

Jonatan Giráldez, entrenador del Barça | UEFA
Jonatan Giráldez, entrenador del Barça | UEFA

Un altre cop dur a l’estructura del Barça femení

Amb la possible sortida de Jonatan Giráldez, el Barça femení es troba davant del repte de trobar un nou entrenador que s’adapti a la filosofia del club i gestioni un vestidor ple d’estrelles. La seva marxa representaria el segon canvi significatiu en l’estructura del club, després de la sortida recent de Markel Zubizarreta, actualment director general de futbol femení a la Federació Espanyola de Futbol (RFEF). Marc Vivés ha assumit el paper de Zubizarreta.



Comentaris

  1. Icona del comentari de: Carles L a desembre 14, 2023 | 21:46
    Carles L desembre 14, 2023 | 21:46
    Ens ho tenim que deixar perdre tot el que está funcionant?potser és tindrie que possar les banyes en tots aquests temes i fer les coses bé de una vegada
  2. Icona del comentari de: Albert borrell a desembre 14, 2023 | 22:13
    Albert borrell desembre 14, 2023 | 22:13
    Aquesta directiva es eu verdader desastre. Tots els professionals marxen. Que posin en Masip de entrenador es un bon pilota del sr. Laporta.
  3. Icona del comentari de: Ricard a desembre 15, 2023 | 09:34
    Ricard desembre 15, 2023 | 09:34
    Temptacions econòmiques de fora i/o col.lectiu ingovernable?

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa