De la mateixa manera que la temporada passada va canviar el format de la UEFA Champions League masculina -i les novetats van ser rebudes positivament pels aficionats-, enguany passa el mateix amb la UEFA Women’s Champions League. Així doncs, el sorteig que s’ha celebrat aquest divendres, amb el Futbol Club Barcelona com a únic equip català representant, ha definit una fase de lliga molt diferent de la fase de grups que hi havia fins ara. El Barça tindrà sis rivals, amb tres partits fora de casa i tres partits a casa. Si bé la quantitat de duels és la mateixa, els contrincants dels blaugranes seran sempre diferents i no hi haurà una primera volta i una segona volta com passava fins ara.
Els rivals del Barça a la fase de lliga de la Champions
El rival més complicat per al Barça serà totpoderós Chelsea, amb la dificultat afegida que el partit es disputarà fora de casa, a Londres. El segon enfrontament més dur serà a casa contra el Bayern de Múnic. Els altres contrincants amb els quals s’haurà de batre el conjunt blaugrana dirigit per Pere Romeu són el Benfica i el Leuven a casa i la Roma i el París FC (no confondre amb el PSG) fora. De la mateixa manera que succeeix amb el futbol masculí, tots els equips que participen d’aquesta Champions formaran part de la mateixa lliga, si bé no s’enfrontaran tots entre ells. Els primers classificats passaran directament als quarts de final, mentre que els que quedin a la part mitjana de la taula hauran de disputar una ronda de play-off.
La fase lliga, definida. pic.twitter.com/6kEjF9kEZW
— FC Barcelona Femení (@FCBfemeni) September 19, 2025
La fase de lliga començarà entre el 7 i el 8 d’octubre. Aquell serà el primer pas del Barça de cara a recuperar el tron europeu, perdut la temporada passada a la final contra l’Arsenal.