Món Esport
El Barça s’ofega al Palau i confirma un inici de lliga preocupant

El Barça de Joan Peñarroya continua sense trobar l’equilibri entre atac i defensa. Tot i el talent ofensiu innegable, l’equip blaugrana ha tornat a demostrar unes preocupants mancances al darrere en la derrota davant el Hiopos Lleida (86-91). El conjunt lleidatà, valent i disciplinat, ha signat una victòria històrica al Palau Blaugrana, castigant una defensa que ja havia fet aigües en els partits previs de Lliga i Eurolliga. Els de Peñarroya, que han arribat a anar 13 punts per sota, han aconseguit capgirar parcialment la situació al tercer quart, però han tornat a desconnectar en l’últim període. El Lleida, liderat per Batemon i Agada, ha aprofitat cada badada per culminar una gesta que deixa el Barça amb un 0-2 a la Lliga Endesa, el seu pitjor inici des del 2012.

La Penya sobreviu a un final d’infart per mantenir-se invicta

A Badalona, el Joventut ha viscut un partit d’infart, però amb final feliç. Els verd-i-negres han superat el Casademont Saragossa (89-86) en un duel igualadíssim que s’ha decidit als instants finals gràcies a una recuperació providencial de Guillem Vives. La Penya, encara invicta aquest curs, ha tornat a trobar en Ante Tomic el seu far ofensiu (19 punts i 9 rebots), amb el suport d’un Ricky Rubio inspirat i d’un Ludde Hakanson encertat en els moments calents. L’equip de Dani Miret ha dominat bona part del partit, però ha vist com els aragonesos empataven amb un parcial de 0-10 abans que Vives i Hunt tanquessin el triomf des del tir lliure. Una victòria que reforça la solidesa mental d’una Penya que sap patir i guanyar.

El Baxi Manresa reacciona amb una victòria autoritària al Nou Congost

El Baxi Manresa, per la seva banda, ha reaccionat amb contundència després del mal debut a Màlaga i s’ha imposat amb autoritat al Covirán Granada (83-68). Els homes de Diego Ocampo han dominat de principi a fi, amb un inici fulgurant marcat per l’encert exterior d’Alfonso Plummer (15 punts i 4 triples) i la solidesa interior de Grant Golden. El conjunt manresà ha arribat a manar per 25 punts i, malgrat un breu ensurt a la represa, han controlat el partit amb maduresa i intensitat defensiva. Agustín Ubal i Hugo Benítez han posat la cirereta a una tarda rodona al Nou Congost, on l’afició ha tornat a gaudir del caràcter d’un equip que vol fer-se fort a casa. Una victòria que dona aire i confiança per encarar les pròximes jornades amb optimisme.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa