El Barça se salta les regles en la distribució d’entrades entre els tour operadors, segons TV3

La Televisió de Catalunya explica que dos tour operadors tenen un tracte privilegiat respecte la resta de venedors d'entrades

La Televisió de Catalunya segueix difonent fases de la seva investigació al voltant de la venda suposadament irregular d’entrades del FC Barcelona en els darrers anys. Entre dilluns i dimarts, TV3 va fer pública la opacitat en la comercialització del VIP Experience a través de les entrades alliberades pel Seient Lliure, una informació que va ser resposta amb contundència pel Barça, acusant la televisió de tergiversar la realitat. Aquest dijous, un nou reportatge ha destapat els privilegis obtinguts per dos tour operadors, els quals han disposat -durant aquesta temporada- d’entrades per a partits de gran transcendència, trencant la normativa que impedia aquestes empreses tenir tiquets per als partits de quarts i semifinals de Lliga de Campions i davant el Reial Madrid.

L’estiu passat, el Barça va decidir modificar les regles del joc per, principalment, afavorir els ingressos del club gestionant personalment les entrades per als grans partits i impedint els tour operadors disposar d’elles. Tot i això, TV3 ha confirmat que dos tour operadors van obtenir entrades i les van comercialitzar. Almenys, un d’ells, Football & Music, gestionada per Lluís Crespo, president de la Penya Blaugrana Euro Barça i vicepresident del segon ens més important en l’escala de gestió de les penyes barcelonistes, una federació territorial (la del Gironès, La Selva, la Garrotxa i el Pla de l’Estany), sí que en tenia.

 

L’empresa de Crespo, sense adonar-se que feia saltar la llebre, va decidir vendre les entrades per al Barça-Juventus d’aquest passat mes de maig a través d’una de les seves pàgines web, sportsemotions.com, fent públic el seu privilegi davant la resta de tour operadors sense entrades. “Desconec el que van fer els altres turoperadors, sé el que vaig fer jo. En els últims 10 anys, no he estat jo qui ha tingut més entrades pels partits més importants. L’única persona que sap què tenen els turoperadors és el responsable”, explica el mateix Crespo a TV3.

Tal i com ha pogut saber la televisió, per al partit entre el Barça i el Reial Madrid també va succeir un fet estrany. Les entrades per als socis es posaven a la venda el dia 1 de desembre del 2016, però el 30 de novembre una persona anònima va aconseguir comprar un paquet de 300 entrades, de les quals encara se’n desconeix l’origen. Aquesta persona va certificar, amb un document notarial, les 300 entrades i la data de compra, anterior a l’obertura de la venda oficial per als socis del club.

Nou comentari