El Barça i la contradicció de la Supercopa

El director general del club demana situar a la balança els 10 milions d'ingressos i la baixa assistència de socis per tal de convèncer els compromissaris

El passat 14 d’agost, el Camp Nou va celebrar els gols del Reial Madrid. La victòria blanca va comportar una doble estocada per als socis del Barça, que van veure -a banda de la dura derrota- com el seu temple es convertia en un feu desconegut, vestit amb un color imprevist i festejant les boniques accions del conjunt dirigit per Zinedine Zidane.

Des de la temporada 2011-12, la Supercopa d’Espanya no entra en l’abonament de temporada conjuntament amb els partits corresponents a la Lliga, la Lliga de Campions i la Copa del Rei. El soci, amb un descompte del 35% sobre uns preus que aquesta temporada van oscil·lar entre els 38 i els 116 euros, es va veure obligat a pagar per accedir a l’estadi en el partit davant el Reial Madrid. Finalment, només hi van anar 6.000.

 

Davant les crítiques que aquest fet ha comportat -en motiu de l’Assemblea de socis compromissaris del club-, el director general executiu de l’entitat, Òscar Grau, ha volgut expressar els aspectes positius d’aquesta metodologia: 10 milions d’euros d’ingressos extraordinaris i la possibilitat d’aprofitar la demanda turística en ple mes d’agost.

“La Supercopa d’Espanya és una partida important en els ingressos per l’estadi”, ha explicat Grau. “Van ser 10 milions d’euros i ho hem de posar a la balança”, ha precisat. El CEO ha deixat clar que la Supercopa, i davant un club d’interès com el Reial Madrid, permet el Barça buscar nous ingressos procedents del turisme, en una intervenció que ha provocat diversos xiulets: “És una època que els socis estan de vacances i volem que vinguin els turistes. M’apunten que només hi van anar 6.000 socis.”

Més informació

Nou comentari