Món Esport
El Barça i la contradicció de la Supercopa
  • CA

El passat 14 d’agost, el Camp Nou va celebrar els gols del Reial Madrid. La victòria blanca va comportar una doble estocada per als socis del Barça, que van veure -a banda de la dura derrota- com el seu temple es convertia en un feu desconegut, vestit amb un color imprevist i festejant les boniques accions del conjunt dirigit per Zinedine Zidane.

Des de la temporada 2011-12, la Supercopa d’Espanya no entra en l’abonament de temporada conjuntament amb els partits corresponents a la Lliga, la Lliga de Campions i la Copa del Rei. El soci, amb un descompte del 35% sobre uns preus que aquesta temporada van oscil·lar entre els 38 i els 116 euros, es va veure obligat a pagar per accedir a l’estadi en el partit davant el Reial Madrid. Finalment, només hi van anar 6.000.

 

Davant les crítiques que aquest fet ha comportat -en motiu de l’Assemblea de socis compromissaris del club-, el director general executiu de l’entitat, Òscar Grau, ha volgut expressar els aspectes positius d’aquesta metodologia: 10 milions d’euros d’ingressos extraordinaris i la possibilitat d’aprofitar la demanda turística en ple mes d’agost.

“La Supercopa d’Espanya és una partida important en els ingressos per l’estadi”, ha explicat Grau. “Van ser 10 milions d’euros i ho hem de posar a la balança”, ha precisat. El CEO ha deixat clar que la Supercopa, i davant un club d’interès com el Reial Madrid, permet el Barça buscar nous ingressos procedents del turisme, en una intervenció que ha provocat diversos xiulets: “És una època que els socis estan de vacances i volem que vinguin els turistes. M’apunten que només hi van anar 6.000 socis.”



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa