Diverses corporacions, interessades a donar cognom al Camp Nou

El Barça ja té els primers candidats a obtenir els ‘title rights’ del Camp Nou corresponents a la temporada 2020/21

Jordi Cardoner, vicepresident primer del Barça i de la Fundació Barça, va exposar aquest dilluns, en una videoconferència organitzada per la Universitat de Harvard, la iniciativa del club blaugrana de cedir els title rights del Camp Nou corresponents a la temporada 2020/21 a la Fundació Barça i destinar-los íntegrament a la investigació i a la lluita contra els efectes de la Covid-19. La sessió va estar moderada per Stephen Ortega, Head of Global Sports Initiative de Harvard, i també hi van intervenir el jugador de l’NBA i assessor estratègic i ambaixador global als Estats Units del Barça, Pau Gasol, l’exsecretari general d’Amnistia Internacional, Salil Shetty; i el jugador de futbol americà, cofundador de l’organització Players Coalition i que té una fundació que porta el seu nom, Malcolm Jenkins.

La videoconferència, sota el títol Sports at the time of Covid-19, va comptar amb els testimonis de cadascun dels participants, que juntament amb Jordi Cardoner, van fer un balanç de com la pandèmia ha afectat per igual tota la població en l’àmbit global i van arribar a fer una profunda reflexió sobre les diferents iniciatives generades davant d’aquesta situació excepcional i el paper tan rellevant que hi juga l’esport. Van transmetre un missatge de solidaritat a tot el món.

En la seva intervenció, Jordi Cardoner va explicar els trets que defineixen el Més que un Club i el compromís amb la societat que forma part de la seva identitat, motiu pel qual es va decidir impulsar la cessió solidària dels title rights i que va en la línia del compromís històric del Barça. Una iniciativa pionera que ja ha despertat l’interès de diverses corporacions, que participen d’aquest esperit solidari indispensable per afrontar una crisi planetària com la que estem vivint. El vicepresident primer del club i de la Fundació Barça va destacar, també, la gran col·laboració de diversos partners, empreses i organitzacions, com Taping Life Insurance, Beko, Nike, Tencent Foundation, Mission Hills, o l’Stavros Niarchos Foundation, que han contribuït a pal·liar els efectes de la pandèmia mitjançant importants donacions de material i equipament sanitari. 

Per la seva part, Pau Gasol va fer una crida a la responsabilitat i a la necessitat de transmetre correctament el missatge a tot el món i, molt especialment, als nens. Gasol va parlar del rol de l’esport com a model a seguir, així com del pilar que representa a l’hora de portar a terme iniciatives com la del Barça, i va valorar seu el gran impacte social, i la influència que exerceix a l’hora de generar referents i valors entre els més joves. En aquest mateix sentit, Jordi Cardoner va destacar el lideratge que ha tingut el club en el decurs d’aquesta pandèmia, també en l’àmbit digital. El dirigent blaugrana va explicar que en aquest període el Barça havia liderat el rànquing de tots els clubs del món a les xarxes socials, gràcies al suport rebut per part dels milions de seguidors repartits per tot el planeta, i generat una xifra rècord de 178 milions d’interaccions a les plataformes de l’entitat.

Més informació

Comentaris

    jupp Maig 19, 2020 8:07 pm
    Trobo trist que fins i tot el nom del "Camp Nou" que tothom coneix, hagi de ser objecte de negoci.
    gerard de sarria Maig 19, 2020 8:44 pm
    Alguna empresa del Florentino...segons que paguin són capaços...aquestes hienes
    Ramon Maig 19, 2020 8:53 pm
    La premsa palanganera de la màfia neonuñista va apressar-se a titular que Bartomeu ja tenia "el seu UNICEF". Quins pebrots. Però quins pebrots! Si volia "un UNICEF" no haver tret de la samarreta el que ja hi havia. I espera, que ara aquests voldran fer com amb Qatar. D'entrada figurarà que és quelcom benèfic i al cap de no gaire ja ens vendrien la cabra de la necessitat econòmica per mutar-ho en qualsevol cosa.

Nou comentari