Món Esport
Dignitat Blaugrana proposa que la comercialització del Camp Nou serveixi per finançar l’Espai Barça
  • CA

Dignitat Blaugrana, la plataforma de socis del Barça que va articular la denúncia a Josep Maria Bartomeu per l’escàndol de les xarxes socials destapat per la Cadena SER, ha emès un comunicat en el qual ha proposat que la comercialització dels title rights del Camp Nou serveixi per finançar l’Espai Barça a partir de la finalització de la temporada 2020/21, durant la qual l’explotació dels drets comercials de l’estadi culer anirà destinada a la lluita contra el coronavirus.

El grup d’afeccionats blaugrana ha plantejat que els ingressos que el club obtingui gràcies a l’establiment d’un cognom al Camp Nou “vagin destinats en un 90% al nou Espai Barça i no a l’activitat ordinària de l’entitat” i que el 10% restant se cedeixi a la Fundació “per poder col·laborar en causes solidàries i donar, a més, avantatges fiscals al patrocinador”. Aquesta mesura ha estat proposada tenint en compte que “els temps canvien” i que “és necessari obtenir fons per finançar projectes que podrien afectar de manera irreversible el futur patrimonial del Barça”

La plataforma ha considerat, a més, que totes les qüestions relacionades amb un possible canvi de nom del Camp Nou –escollit l’any 2001 per uns 20.000 seguidors culers– estiguin sotmeses a la votació de tots els socis, “no només dels que resulten agraciats de ser anomenats compromissaris”. “Pensant en el període llarg de confinament i suportats per les noves tecnologies, proposem l’ús del vot electrònic”, ha exposat Dignitat Blaugrana a través d’un comunicat en el qual també ha valorat que “un cop estigui sufragat l’Espai Barça, la idea ha de ser que el nom torni a quedar com a Camp Nou, sense patrocini”.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa