El Barça ha anunciat que Danone s’ha convertit en el seu primer patrocinador regional als Estats Units. El club blaugrana ha arribat a un acord amb la marca alimentària per a les pròximes tres temporades, fins al juny del 2023. El pacte forma part de l’estratègia impulsada per l’entitat culer per reforçar el coneixement de la marca en un mercat estratègic.

L’acord s’ha anunciat a la Brandweek Sports Marketing Summit, “esdeveniment de referència en l’àmbit del màrqueting esportiu als Estats Units i que enguany s’ha celebrat de manera virtual”. “A través d’aquesta aliança amb Danone North America, el Barça, que va inaugurar la seva oficina de Nova York el setembre del 2016, continua ampliant la seva presència al mercat americà i es consolida com una marca en què grans patrocinadors i partners segueixen confiant per contribuir al seu reconeixement en els seus territoris d’interès, malgrat la propagació de la pandèmia del coronavirus”, ha comunicat el club.

Xavier O’Callaghan, director de l’oficina de Nova York del Barça, ha valorat que “aquesta aliança suposa un gran èxit en una època molt delicada” i “ens permetrà generar un impacte significatiu que perduri en el mercat americà”. “Un partnership innovador com el que avui anunciem ens ajudarà a fer arribar la salut a través de l’alimentació a tanta gent com sigui possible, alhora que ens ajudarà a relacionar-nos amb els fans nous i existents de maneres significatives”, ha afegit Manos Spanos en representació de Danone.



Més notícies

Un exdirectiu blaugrana revela l’oferta que el Barça va fer per recuperar Neymar

Javier Bordas explica que el brasiler no va tornar al Camp Nou, però que va estar a punt de fer-ho

Reforç de luxe per al Barça de cara a la visita al Wanda Metropolitano

Coutinho ha completat tot l’entrenament d’aquest dimarts amb el grup i, si la recuperació de la seva lesió compleix els terminis fixats, rebrà l’alta mèdica abans d’aquest cap de setmana

Nou comentari