Món Esport
Els taxistes treuen la bandera blanca i el Barça presenta l’acord amb Uber
  • CA

El Futbol Club Barcelona ha fet oficial el seu acord de patrocini amb Uber, que s’estendrà fins al 2027. L’empresa de mobilitat es converteix així en soci oficial del club en un pacte valorat en sis milions d’euros anuals, amb l’objectiu de millorar l’accés i la mobilitat cap al nou Spotify Camp Nou. L’anunci arriba després de la tensió generada amb el sector del taxi, que havia amenaçat de bloquejar l’Estadi Olímpic Lluís Companys de Montjuïc, així com la rodalia del Camp Nou, però finalment totes les protestes i mobilitzacions han quedat cancel·lades.

Tito Álvarez assegura que els taxistes “no seran un problema” per al Barça

El portaveu d’Élite Taxi, Tito Álvarez, va decidir suspendre aquest intent de boicot després de reunir-se el passat dimarts amb el CEO del Barça, Manel del Río, que es va comprometre a estudiar la documentació sobre Uber i les lleis de transport catalanes. “Ens han escoltat i ho analitzaran tot amb calma”, va afirmar Álvarez, que va justificar el gest “per amor al Barça i per rebaixar la pressió”. Després d’això, dimecres, el mateix Tito Álvarez va deixar clar que els taxistes “no serien un problema” per al club. Gràcies a això, l’entitat blaugrana ha pogut celebrar l’acte de presentació sense incidents, mantenint el pla previst i projectant una imatge de diàleg i respecte institucional.

Un dels Ubers que lluiran els colors del Barça | FC Barcelona
Un dels Ubers que lluiran els colors del Barça | FC Barcelona

El Barça intenta acontentar Uber i els taxistes

Durant la presentació, de fet, Manel del Río ha volgut tenir present el col·lectiu del taxi i ha destacat que “forma part de l’essència de Barcelona”. No obstant això, també ha remarcat “l’orgull d’associar-se amb empreses que aposten per la sostenibilitat i la mobilitat intel·ligent”. L’acord inclou que 30 vehicles d’Uber Cupra Tavascan portin els colors blaugranes i que la companyia utilitzi algoritmes per optimitzar els punts de recollida en dies de partit. A més, Uber i Uber Eats tindran presència als espais publicitaris del futur Spotify Camp Nou, “reforçant el paper del club com a motor d’innovació i de col·laboració amb la ciutat”.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa