Món Esport
El Barça amplia el contracte de patrocini amb Spotify significativament
  • CA

El Futbol Club Barcelona ha anunciat aquest divendres una notícia clau per al futur econòmic de l’entitat. L’acord de patrocini amb Spotify, que es va signar l’any 2022 i que caducava al final d’aquesta temporada, s’ha allargat fins a l’any 2030 i, pel que fa als naming rights del Camp Nou, fins a 2034. Això significa que, com a mínim fins a 2030, el logotip d’aquesta empresa sueca continuarà apareixent a la part frontal de la samarreta del primer equip masculí de futbol i del primer equip femení de futbol. A més a més, l’estadi blaugrana durà el nom d’Spotify Camp Nou fins a l’any 2034, com a mínim. Amb el retorn del Barça al seu feu habitual a tocar, les negociacions han fructificat ràpidament i el vincle entre aquestes dues entitats continuarà fort.

Barça i Spotify, fins a 2030 com a mínim

El patrocini d’Spotify és un dels grans èxits d’aquest mandat del president Joan Laporta. Hi ha una aprovació general entre socis i aficionats del Barça pel que fa a aquest acord. Amb altres clubs patrocinats per petrodòlars, per criptomonedes, per cases d’apostes o per altres empreses de dubtosa ètica i credibilitat, Spotify dona una imatge molt diferent a l’equip culer. A més a més, també són tot un èxit les samarretes especials que treu el Barça per a cada clàssic, amb el patrocini d’un artista. Per al partit contra el Reial Madrid del pròxim 26 d’octubre, s’ha optat per Ed Sheeran.

Ed Sheeran, amb la samarreta del Barça | FC Barcelona
Ed Sheeran, amb la samarreta del Barça | FC Barcelona

El Barça ha emès un comunicat anunciant aquest acord, en el qual se celebra a bastament que les relacions amb Spotify s’hagin allargat durant quatre temporades més: “Tant Barça com Spotify són marques amb una presència global i centenars de milions de seguidors arreu del món. Aquesta unió permet ampliar el seu impacte en mercats estratègics i generar sinergies conjuntes amb un abast internacional, connectant amb noves audiències i consolidant la seva projecció global. Des que l’associació entre el Barça i Spotify va començar, el 2022, s’han creat moments i accions inoblidables -tant per a l’afició com per als artistes musicals- que han traspassat els límits dels patrocinis esportius i han fet ressonar la connexió entre futbol i música arreu del món”.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa