Món Esport
Les tres possibles opcions per al futur de la samarreta del Barça

El Futbol Club Barcelona continua buscant la millor opció per al futur de la seva samarreta. El Barça està descontent amb Nike, la marca que vesteix l’entitat blaugrana des de fa més de vint anys, ja que considera que podria rebre molts més diners pel patrocini de les seves equipacions. En les darreres hores i els darrers dies, la feina als despatxos del Barça en aquest sentit s’ha intensificat i, ara mateix, es parla de tres opcions per al futur de la samarreta culer.

Renovar amb Nike, probable, però sota unes condicions concretes

Per molt que el Barça estigui explorant alternatives a Nike, el club té un contracte vigent amb l’empresa estatunidenca i no caduca fins a 2028. Per tant, el més còmode és continuar amb aquesta aliança. Ara bé, el Barça necessita més diners per part de Nike i està negociant per intentar-ne aconseguir. De fet, si el club està airejant totes les gestions per intentar trobar una alternativa a Nike, també és per fer pressió a l’empresa estatunidenca.

Onze samarretes Nike del Barça | FC Barcelona
Onze samarretes Nike del Barça | FC Barcelona

Puma va ser la favorita, però està perdent números

Durant un temps, va semblar que el pacte entre el Barça i Puma ja estava fet. Aquesta companyia alemanya va posar molts diners sobre la taula i va millorar de manera substancial les condicions actuals amb Nike. No obstant això, l’acord no acaba d’arribar. Les negociacions s’estan refredant i, per tant, Barça i Puma s’estan allunyant. Aquesta empresa està intentant apostar per fer-se un nom entre les equipacions de futbol i vestir el club blaugrana seria una gran victòria, així que no es pot donar aquesta opció per fracassada.

Crear una marca pròpia, l’opció preferida de Laporta

En les darreres setmanes, Joan Laporta, president del Futbol Club Barcelona, ha deixat caure una alternativa que cada cop guanyar més força. Es tracta de crear una marca de roba pròpia per a les equipacions del Barça, que permetria a l’entitat blaugrana poder explotar els beneficis al 100%. En la darrera reunió de la junta directiva el tema de la samarreta va ocupar molt espai i la marca pròpia va guanyar força. La situació s’allargarà i no s’han de descartar tampoc altres alternatives.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa