Món Esport
El TAD també li tanca la porta a l’Osasuna en el cas Iñigo Martínez

El Tribunal Administratiu de l’Esport (TAD per les sigles en castellà) ha desestimat el recurs d’Osasuna per la suposada alineació indeguda d’Iñigo Martínez en el partit contra el Futbol Club Barcelona del passat 27 de març, mantenint la resolució que tant el Comitè de Disciplina com el d’Apel·lació de la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF) ja van anunciar. Per tant, el Barça mantindrà aquests tres punts, malgrat que el club navarrès encara podria esgotar l’última via que li queda, que seria elevar el cas a la justícia ordinària, tot i que no arribaria a temps de cara a l’inici de la temporada vinent.

El TAD també desestima el recurs d’Osasuna en el cas Iñigo Martínez

L’Osasuna continua picant pedra en el cas per un motiu molt important: la possible classificació a Europa. En el supòsit que finalment se li donés la victòria, guanyaria una plaça a la UEFA Conference League en detriment del Rayo Vallecano, qui es va acabar classificant en la vuitena posició de la Lliga. Per això, els navarresos segueixen sostenint que Iñigo Martínez va incórrer en alineació indeguda vulnerant una norma de la FIFA, que indica que un jugador no pot participar en un partit oficial si no passen almenys cinc dies des que ha estat donat de baixa d’una convocatòria amb la seva selecció.

Iñigo Martínez, abans del partit entre el Barça i l'Osasuna | Europa Press
Iñigo Martínez, abans del partit entre el Barça i l’Osasuna | Europa Press

Uns dies abans, el central basc del conjunt blaugrana havia estat convocat amb Espanya, però finalment va caure de la convocatòria per una lesió. Tanmateix, tots els estaments esportius li han tret la raó a l’Osasuna i li han donat al Barça, ja que la mateixa Federació Espanyola va validar l’informe mèdic que va presentar l’entitat catalana, anul·lant l’aplicació d’aquesta norma de la FIFA. Així doncs, està per veure si els de Pamplona utilitzaran l’última via, que serà la justícia ordinària, malgrat que no arribarien a temps perquè l’equip fos inscrit a la competició europea de cara a la temporada vinent.



Comentaris

  1. Icona del comentari de: Culé. a juny 13, 2025 | 19:42
    Culé. juny 13, 2025 | 19:42
    No sabia perquè aquesta dèria de l'Osasuna; ara ho entenc. Tanmateix, aixì no es fan les coses.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa