Món Esport
La nova artista que apareixerà a la samarreta del Barça al clàssic

Acords com el del Futbol Club Barcelona amb Spotify uneixen encara més dos mons com la música i el futbol. Des que l’empresa sueca patrocina el club, els blaugranes han lluït els logotips d’alguns dels artistes més sentits del planeta a les samarretes de cada clàssic que han jugat a la Lliga durant les últimes dues temporades. El següent, que se celebrarà l’abril, no serà cap excepció i els culers apareixeran al Santiago Bernabéu per quart cop en la seva història amb la imatge d’una cantant. Segons han avançat Punto Deportivo i SPORT, la nova artista que sortirà al primer equipament del Barça en el pròxim partit contra el Reial Madrid serà Karol G, que compta amb pràcticament 55 milions d’oients mensuals.

Qui és Karol G?

Karol G serà la quarta artista que aparegui a una samarreta del Barça després de Drake, Rosalia i els Rolling Stones. Carolina Giraldo és una cantant colombiana de 33 anys, el seu gènere principal és el reggaeton i aquest 2024, com a part del tour de l’últim disc que va estrenar l’any passat, actuarà a Barcelona a l’Estadi Olímpic Lluís Companys, tot i que encara no hi ha dates oficials confirmades. Curiosament, on també farà concerts en directe serà al Santiago Bernabéu, on els culers lluiran la seva imatge. Cada cantant que ha sortit al primer equipament blaugrana ha tingut el seu logotip particular: un mussol, el nom de Motomami i una llengua respectivament. En el cas de Karol, el club encara no ha fet cap confirmació oficial sobre l’artista, que significaria la paritat de gènere en aquest tipus d’aparicions. Segons SPORT, la imatge que apareixerà al jersei culer és el seu nom artístic amb un cor d’espines, que simbolitza el punt de partida del seu últim àlbum: Mañana será bonito.

Karol G amb els Premis Latin Grammy que ha guanyat el 2023 | Europa Press
Karol G a la cerimònia dels premis Latin Grammy de 2023 | Europa Press

Un balanç negatiu esportivament, però positiu econòmicament

Dels tres partits que el Barça ha jugat amb el logotip d’un artista al primer equipament, l’equip només ha guanyat un: el clàssic al Camp Nou de la Lliga de la passada temporada que va guanyar per 2-1 amb gol de Franck Kessié al descompte lluint la imatge de Motomami, de Rosalia. En el cas de confirmar-se la notícia, però, la gran incògnita estaria en veure si el club posa a la venda per als aficionats les samarretes amb iconografia de Karol G. Els blaugranes van fer aquesta aposta amb l’artista catalana i els resultats van ser positius econòmicament. Amb la cantant de Sant Esteve Sesrovires els culers van estrenar una edició limitada de samarretes amb les signatures de tots els jugadors del primer equip masculí i femení per 1.999,99 euros i es van esgotar, fins al punt en què l’entitat va haver de fer una edició sense les firmes que actualment els seguidors encara poden comprar per 399,99 euros. Això va animar a la directiva de Joan Laporta a fer el mateix amb els Rolling Stones.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa