Món Esport
El Barça decideix perdonar-li la vida a Tebas

El Futbol Club Barcelona ha emès un comunicat en les últimes hores exigint a LaLiga que deixés de publicar informacions confidencials de les comunicacions internes entre l’entitat blaugrana i la competició presidida per Javier Tebas. Això s’emmarca en la reobertura del cas Olmo, quan LaLiga fa pocs dies va demanar al Consell Superior d’Esports (CSD) que retirés les fitxes de Dani Olmo i Pau Víctor, justificant que el Barça s’havia quedat sense fair play financer i revelant així documents confidencials del club. El CSD no ha donat la raó a LaLiga i, a més a més, Tebas ha hagut de recular i esborrar les informacions econòmiques privades del Barça que havia publicat.

El Barça, de moment, no denunciarà Tebas

El motiu darrere d’això és que el càrrec de Tebas estava en perill. El president de LaLiga ja va rebre una amonestació fa un temps quan va fer el mateix amb el Reial Madrid. Ara, el Barça el podria haver denunciat pel mateix i l’amonestació es podria haver convertit en una inhabilitació de Tebas com a màxim dirigent de la competició. El club blaugrana, però, ha decidit refredar els ànims. Segons fonts del Barça consultades per Món Esport, l’entitat culer considera que, després del comunicat emès i del posterior gest de LaLiga d’esborrar les informacions confidencials del club, de moment no cal anar més enllà.

Tebas i Laporta, a l'Assamblea de LaLiga | LaLiga
Tebas i Laporta, a l’Assamblea de LaLiga | LaLiga

Ara bé, el que queda clar és que el Barça ha guanyat aquesta batalla de la guerra que manté amb Tebas des de fa temps. No només perquè Olmo i Víctor continuen inscrits a LaLiga, sinó perquè la competició ha hagut de frenar les seves pressions sobre el club culer i ha hagut de recular. Caldrà veure si Tebas té la intenció de contraatacar en un futur, però ara mateix el Barça té la paella pel mànec.



Comentaris

  1. Icona del comentari de: antoni llobera a abril 09, 2025 | 13:28
    antoni llobera abril 09, 2025 | 13:28
    Jo del Barça, l'hagués denunciat. Un paio així, no pot tenir un càrrec públic. La prepotència i la parcialitat no poden decantar una balança. Ja n'hi ha prou de l'odi que destila aquest tio.
    • Icona del comentari de: Rogerdecasablanca a abril 09, 2025 | 14:13
      Rogerdecasablanca abril 09, 2025 | 14:13
      No prescriu i el barça pot denunciar-lo quand li convingui. No es el moment ara mateix Tant bon punt tinguem acabat l'estadi i els comptes positius llevors pot esser un bon moment per pasar comptes
  2. Icona del comentari de: Culé. a abril 09, 2025 | 15:51
    Culé. abril 09, 2025 | 15:51
    Mal fet. Si ell te ocasió d'enfonsar el Barça, ho farà sense dubtar.
  3. Icona del comentari de: Federico Civil Gomar a abril 09, 2025 | 20:29
    Federico Civil Gomar abril 09, 2025 | 20:29
    Aneu a prendre pel cul tots plegats.
  4. Icona del comentari de: M@ Rosa a abril 10, 2025 | 18:52
    M@ Rosa abril 10, 2025 | 18:52
    Es difícil deixa una cosa així pendent, però aquest tió ens la te jurada i ens farà la vida imposible els culers. hi ha que parar-li els peus

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa