Món Esport
La frase de Tebas que demostra que Laporta li ha guanyat la guerra

Javier Tebas, president de LaLiga, ha fet una cosa poc habitual en les darreres hores: elogiar el Futbol Club Barcelona. En una compareixença pública, Tebas ha aplaudit a bastament l’entitat blaugrana i ha celebrat que els èxits esportius de l’equip dirigit per Hansi Flick no hagin arribat a cop de talonari, cosa que també suposa una lloança cap al seu enemic Joan Laporta. “El Barça ha demostrat que no cal fitxar grans jugadors de fora per aconseguir èxits. Són un exemple. Els seus grans futbolistes han sortit de dins del club, sense fer un malbaratament de diners en fitxatges. Poden guanyar el triplet amb un equilibri extraordinari entre els resultats esportius i la despesa econòmica. La seva plantilla ara té un valor altíssim sense haver pagat una fortuna pels jugadors”.

Les declaracions de Tebas sobre el Barça

A més a més, quan ha parlat del cas Olmo ha deixat entreveure que ja dona la guerra per perduda -a l’espera d’alguna darrera cuada desesperada que mai no es pot descartar-. Així, Tebas ha criticat la decisió del Consell Superior d’Esports (CSD per les sigles en castellà) de mantenir les fitxes de Dani Olmo i Pau Víctor inscrites, però no ha anunciat noves accions contra el Barça. “El CSD ha hagut de fer enginyeria jurídica per emetre la seva darrera resolució”, ha lamentat, “si fos per ells, Di Stéfano encara tindria fitxa amb el Reial Madrid”, ha dit, irònicament. Cal recordar que el Barça va poder denunciar Tebas per haver revelat informacions confidencials en la guerra pel cas Olmo i no ho va fer, així que el president de LaLiga ha d’anar amb compte.

Joan Laporta i Javier Tebas | LaLiga
Joan Laporta i Javier Tebas | LaLiga

Finalment, però, Tebas sí que ha contraatacat les darreres queixes de Flick pel que fa al calendari del futbol i als horaris dels partits. El president de LaLiga ha demanat a l’entrenador del Barça que no només es dirigeixi a la seva competició, sinó que parli també de les altres: “He de recordar-li a Flick, que va ser molt dur amb mi, que també podria queixar-se de la UEFA. Nosaltres sempre som els culpables de tot”.



Comentaris

  1. Icona del comentari de: ton c. a abril 23, 2025 | 15:56
    ton c. abril 23, 2025 | 15:56
    i tant feixista.
  2. Icona del comentari de: Jomateix a abril 23, 2025 | 19:19
    Jomateix abril 23, 2025 | 19:19
    La opinió d aquest feixista a qui l importa? Zero Credibilitat tant per critiques com per elogis. En qualsevol altre país estaría a presso per apología del feixisme tràfic d influencies i informacio privilegiada. Pero es un patriota aixi que te carta blanca com la resta del terrorisme estatal Espanyol. Ja sería extrany que no acabes a Endesa, Indra o alguna empresa amb portes giratories com a premi a les seves actuacions.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa