El Futbol Club Barcelona es presentarà davant l’afició el pròxim diumenge 10 d’agost en el marc del Trofeu Joan Gamper. Malgrat que en un principi es va anunciar que era el partit de retorn a l’Spotify Camp Nou, amb el club i el president Joan Laporta fent un vídeo pels carrers de la ciutat i dins de l’estadi, finalment es va suspendre aquest retorn per l’endarreriment de les obres i el Gamper es va traslladar a l’Estadi Johan Cruyff, amb una capacitat molt més reduïda, aproximadament d’uns 6.000 espectadors. Això, però, no ha impedit que els preus de les entrades siguin bastant alts, tot i ser un camp molt més petit, i hi hagi hagut crítiques.
Preus impopulars per al Trofeu Joan Gamper a l’Estadi Johan Cruyff
Els socis i sòcies tenen preferència en els tres primers dies de compra, i malgrat que tenen un 50% de descompte, aquests preus oscil·len entre els 138 i els 198 euros per al públic general, uns preus impopulars tot i el fet d’haver de jugar al Johan Cruyff. De moment, ja s’han esgotat les entrades corresponents al ‘Gol’, ‘Tribuna 1’ i ‘Tribuna Central’, mentre que continuen disponibles les de ‘Córner’, ‘Lateral, ‘Lateral Central’ i ‘Tribuna 2’, per uns preus que superen els 150 euros. A més, també hi ha a la venda unes entrades per a la ‘Llotja Presidencial’ per 600 euros, on s’inclouen les millors localitats de l’estadi, amb seients prèmium i un entorn privilegiat, amb accés a la sala VIP i servei de càtering.

El Barça jugarà per primera vegada en la seva història contra el Como italià, entrenat per Cesc Fàbregas i on juguen exblaugranes com Sergi Roberto o Álex Valle, la primera venda en aquest mercat de fitxatges d’estiu. Tot i això, no serà la primera vegada que es disputi un Gamper al Johan Cruyff, ja que el Barça ja va jugar allà el 2021, en plena pandèmia i amb un aforament reduït davant la Juventus de Torí.