Un dels aspectes més polèmics del retorn a l’Spotify Camp Nou del pròxim dissabte ha estat els preus desorbitats de les entrades que ha posat el Futbol Club Barcelona a la venda. Després de la reunió de la junta directiva que s’ha celebrat al Monestir de Sant Cugat del Vallès, Elena Fort s’ha volgut justificar per les queixes que hi ha hagut: “Hi ha entrades cares, però també econòmiques. Pels que van demanar l’abonament a Montjuïc, la forquilla està entre els 18 i 30 euros, hem de buscar l’equilibri i s’ha de gestionar a favor dels interessos del club“. Això sí, la vicepresidenta s’ha posicionat en la mateixa línia que el president Joan Laporta, quan ahir ja va assegurar que s’anirien ajustant els preus en funció de l’aforament: “Entenem que és un preu alt, ho anirem adequant quan anem millorant l’aforament. Cal valorar els partits històrics i els preus dinàmics funcionen fa deu anys, quan hi ha menys oferta es noten més“.

Elena Fort ha parlat sobre les novetats més recents relacionades amb el retorn a l’Spotify Camp Nou
Elena Fort ha recordat que, una vegada el camp estigui acabat, tothom tornarà a tenir el seu seient, a més de recalcar la necessitat que té l’entitat blaugrana de generar ingressos: “L’Spotify Camp Nou té 83.000 abonats i això s’ha preservat. Quan tornem, tindran l’abonament. Amb aquesta provisionalitat hem de jugar amb els percentatges que van a la venda, que són més elevats. Puntualment, l’interès d’alguns partits hi té interès i el Barça necessita generar ingressos“. D’altra banda, Fort també ha donat a conèixer que la intenció del club és que a principis de 2026 es tingui la llicència 1C, el que permetria obrir tota la primera i la segona graderia, amb 60.000 aficionats.

