Món Esport
El Comitè d’Apel·lació també desestima el recurs per Vitor Roque

El Comitè d’Apel·lació ha desestimat el recurs presentat pel Futbol Club Barcelona el dimecres passat, on demanava deixar sense efecte la segona targeta groga que li va mostrar Martínez Munuera a Vitor Roque davant de l’Alabès. La queixa prové de la notícia negativa del partit en clau blaugrana: l’expulsió injusta de Vitor Roque uns minuts després de marcar el tercer gol. El jove davanter brasiler va ser convidat a abandonar el terreny de joc després de rebre dues targetes grogues en els 13 minuts que va estar al terreny de joc, en els quals va tenir temps d’anotar el tercer i definitiu gol.

L’entitat blaugrana ha tingut una setmana amb bastant feina de despatxos, iniciant processos i presentant al·legacions a causa d’aquesta decisió arbitral polèmica. Però, finalment, El Comitè d’Apel·lació ha ratificat la decisió del Comitè de Competició i, en conseqüència, Roque no podrà jugar aquest diumenge contra el Granada a l’Estadi Olímpic (21:00 h).

Martínez Munuera mostra la targeta groga a Vitor Roque que va suposar la seva expulsió | Europa Press
Martínez Munuera mostra la targeta groga a Vitor Roque que va suposar la seva expulsió | Europa Press

La polèmica configuració del Comitè d’Apel·lació

Apel·lació era el pròxim pas a seguir després que les al·legacions fossin rebutjades pel Comitè de Competició. Però de res ha servit davant un Comitè d’Apel·lació que està configurat d’una manera molt polèmica, ja que un dels seus membres, el vocal Luis Cazorla, és seguidor confés del Reial Madrid i és (o ha estat) soci del club blanc. Això es va posar de manifest fa uns mesos, quan se li va rebaixar la sanció a Nacho Fernández, defensa merengue, per una entrada molt dura sobre Cristian Portu, del Girona, fet que li va permetre disputar el clàssic de la primera volta.

Cal recordar que la segona groga, la qual va provocar l’expulsió de Roque, va ser per una falta inexistent. Es podria haver assenyalat falta per part del jugador de l’Alabès, en tot cas. Per això, es va iniciar l’esmentat procés de recurs i presentació d’al·legacions per demostrar que la segona amonestació no va ser justificada. Així doncs, des dels serveis jurídics del Barça s’ha intentat evidenciar que l’entrada del brasiler no va ser temerària, tal com va interpretar l’àrbitre Martínez Munuera.



Comentaris

  1. Icona del comentari de: Pere Puigdengoles i Sotabosc a febrer 09, 2024 | 11:52
    Pere Puigdengoles i Sotabosc febrer 09, 2024 | 11:52
    Marxem .

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa