Món Esport
El Barça anuncia el grup que apareixerà a la samarreta del pròxim clàssic

El Futbol Club Barcelona està instaurant la tradició de posar al pit de la seva samarreta el logotip d’un grup de música o un artista en solitari per als clàssics del primer equip masculí arran de l’acord de patrocini amb Spotify. Ara que s’acosta el primer enfrontament contra el Reial Madrid d’aquesta temporada 2024-2025, que serà el dissabte 26 d’octubre a l’Estadi Santiago Bernabéu, el club blaugrana ha anunciat que la banda escollida en aquesta ocasió han estat els britànics Coldplay, que fa pocs dies han publicat l’àlbum Moon Music i, justament, el logotip en qüestió està relacionat amb aquest títol, ja que és el nom del grup format per llunes. D’altra banda, el primer equip femení portarà aquesta samarreta en el duel de Lliga F contra l’Eibar.

Les samarretes del Barça amb el logotip de Coldplay

Novament, el preu per adquirir aquestes samarretes serà desorbitat i només hi haurà uns pocs exemplars a la venda: 1.899 de l’edició estàndard i 22 de l’edició més exclusiva. En aquesta ocasió, però, la recaptació dels diners anirà a una bona causa, i és que seran destinats a un projecte solidari amb UNHCR/ACNUR, l’agència de l’ONU per als refugiats. A més a més, el Barça també llança una línia de roba de carrer que combina motius del club amb el logotip de Coldplay.

Dues samarretes del Barça amb el logotip de Coldplay | FC Barcelona
Dues samarretes del Barça amb el logotip de Coldplay | FC Barcelona

Coldplay ha destacat la “relació especial” que tenen amb “el club i la ciutat”. I és que no s’ha d’oblidar que una cançó de Coldplay, com és Viva la vida, va convertir-se en l’himne no oficial del millor Barça de la història, el que va entrenar Pep Guardiola entre 2008 i 2012. Per la seva banda, Juli Guiu, vicepresident de Màrqueting de l’entitat blaugrana, també ha subratllat l'”amor mutu” que existeix entre el Barça i Coldplay.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa