Món Esport
Nou gest del Barça en el seu compromís amb la defensa del català

El Futbol Club Barcelona ha fet un nou pas en el seu compromís amb la promoció i defensa de la llengua catalana. Després que la junta directiva aprovés el 24 d’abril passat una nova estratègia de normalització lingüística, aquest objectiu comença a materialitzar-se en la imatge pública del club. Els primers canvis han arribat a les botigues oficials del Barça, amb la substitució dels rètols en anglès per altres en català. Fins ara, els establiments del club lluïen el nom “Barça Store”, una denominació internacional que ha estat canviada per “Barça Botiga”.

El primer local en el qual s’ha implementat aquesta nova imatge és el de l’Spotify Camp Nou, símbol de la transformació en curs. Aquest canvi no es quedarà aquí, ja que les 20 botigues restants, tan físiques com aquelles que operen sota el règim de llicència, aniran adoptant la nova imatge en les pròximes setmanes. La iniciativa vol ser un clar senyal del compromís del Barça amb la llengua catalana, a través de canvis visibles i que afecten directament la seva relació amb els aficionats i el públic en general.

Aquest gest forma part de la campanya “Català per a Tothom”, impulsada per Òmnium Cultural, una entitat que treballa activament en la defensa de la llengua i la cultura catalana. Mitjançant aquesta acció, el Barça vol reafirmar el seu compromís amb la llengua pròpia del país i contribuir a la seva normalització en espais públics i comercials. Aquest canvi no només suposa un gest simbòlic, sinó també un reflex de la implicació del club en causes que van més enllà del futbol, vinculant la seva imatge amb l’idioma i la cultura catalana. Els aficionats i visitants, quan passin per davant de les botigues del Barça, veuran una nova representació del club, que mostra la seva aposta per mantenir viu el català, un element fonamental de la identitat barcelonista.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa